Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 4 lutego 2014

Zdenkowani!


Witajcie :-) Przychodzę do Was dzisiaj z projektem denko ! Jak widzicie, coraz lepiej i coraz częściej pojawiają się u mnie zdenkowani, jestem z siebie dumna, że tak się zmobilizowałam i ładnie zużywam produkty . Przechodząc od razu do rzeczy, zapraszam :)



1. Lirene peeling głęboko oczyszczający, to bardzo dobry produkt ! Jak na razie mój ulubiony peeling mechaniczny do buzi, niestety nie jest najtańszy, ale wart wypróbowania. Czy kupię ponownie? Na pewno tak. 

2. Green Pharmacy krem do rąk z jaskółczym zielem, to kolejny mój ulubieniec. Ma przepiękny zapach, który jednak nie każdemu pasuje, natomiast świetnie nawilża i bardzo szybko się wchłania. Uwielbiam jego konsystencję i efekt jaki pozostawia na skórze. Czy kupię ponownie? Zdecydowanie tak. 

3. Dentica płyn do jamy ustnej, dobry, ale bez rewelacji. Warto spróbować bo kosztuje grosze . Czy kupię ponownie? Może kiedyś.

4. Joanna peeling myjący o zapachu czarnej porzeczki, uwielbiam. Ja bardzo lubię te małe peelingi Naturia, ponieważ one naprawdę dobrze zdzierają naskórek, no i przepięknie pachną. Czy kupię ponownie? Na pewno tak. 

5. Schauma kremowy szampon do włosów, który przepięknie pachnie, dobrze myje, delikatnie nawilża, ale niestety zbyt obciąża moje włosy. Czy kupię ponownie? Może kiedyś. 

6. Isana żel pod prysznic o zapachu melona oraz gruszki. Dobry żel, który robi to co powinien i jest tani. Czy kupię ponownie? Może kiedyś.

7. Ziaja Intima płyn do higieny intymnej, który nie uczulił mnie, ale nie był też  jakiś rewelacyjny. Był mało wydajny, bo miał bardzo leistą konsystencję . Czy kupię ponownie? Raczej nie.

8. Nivea antyperspirant w kulce, był ok , ale cieszyłam się jak się wreszcie skończył, bez rewelacji. Czy kupię ponownie? Raczej nie. 

9. Green Pharmacy masło do ciała o zapachu zielonej kawy oraz masła shea, mój ulubieniec jak wiecie, a Tutaj znajdziecie dość obszerną recenzje tego produktu. Czy kupię ponownie? Zdecydowanie tak. 

10. Bielenda zmywacz do paznokci oraz tipsów, już kolejna buteleczka, ponieważ ja go uwielbiam. Nie jest najtańszy, ale naprawdę wart swojej ceny. Czy kupie ponownie? Na pewno tak.  

11. Bourjois chusteczki do demakijażu, które mam baardzo długo, bo kupowałam je w wakacje na wyjazd, nad morze, a dopiero teraz zużyłam. Oczywiście używałam tylko od czasu do czasu, głownie przy makijażu do przetarcia dłoni i tutaj sprawiły się dobrze, ale jak za tą cenę, to nie warto. Czy kupię ponownie? Na pewno nie. 

12. Hean eyeliner w pisaku, który mi błyskawicznie wysechł . Czy kupię ponownie? Zdecydowanie nie! 

13.  Flos Lek pomadka ochronna przed promieniami UV, świetna, bardzo dobrze nawilżała, chroniła, była wydajna. Czy kupię ponownie? Zdecydowanie tak. 


14. Tusz do rzęs z Butterfly, którego nie zdążyłam użyć, ponieważ tak wysechł. Co prawda zapłaciłam za niego 3zł w jakimś sklepie z duperelami, ale szkoda , że nie miałam okazji go wypróbować. Nie kupię ponownie.

15. Jakiś no name zmywacz, które mam połowę, ale wyrzucam bo okropnie śmierdzi i beznadziejnie zmywa lakier . Nie kupię ponownie!

16. Gąbeczki do podkładu, które można kupić  w Rossmanie za kilka złotych, teraz całkowicie przerzuciłam się na pędzle, ale kiedyś mogłabym je polecić. Nie kupię ponownie. 

17. Nivea klasyczna pomadka nawilżająca, którą uwielbiam i bardzo sobie chwalę. Czy kupię kolejną? Na pewno tak. 

18. Kolejna buteleczka utwardzacza z Wibo, ale chyba już ostatnia, ponieważ za każdym razem jest tak samo, że produkt bardzo szybko gęstnieje i nie da się go użyć, mimo że mamy jeszcze pół buteleczki.  Gdyby nie ten defekt, to bym go kupowała bo bardzo dobrze się spisuje na lakierze. Czy kupię ponownie? Raczej nie.

19. Maybeline w kolorku nr 31, którego uwielbiam i będę zawsze kupowała! 


20. No i na koniec kilka lakierów, które już całkowicie nie nadają się do użycia. Robiłam ostatnio porządek w swoim pudełku z lakierami i nie pomyślałabym, że aż tyle ich wyrzucę, no ale zrobiłam przynajmniej miejsce na nowe :D 




To już wszystkie moje produkty, które udało mi się zużyć w ostatnim czasie! Pochwalcie się czy może używałyście któryś z tych produktów, albo macie ochotę jakiś przetestować :-)



Całuję ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz