Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 12 lutego 2014

Zakupy! :-)


Witajcie! Znów nie było mnie dość długo, ale to dlatego, ponieważ czekałam na przesyłkę, a że nie chciałam robić osobno haul'u  i osobno posta o tym  co sobie zamówiłam przez internet , tylko aby  to była całość, więc musiałam troszku poczekać, ale już wszystko mam i nareszcie mogę to dla Was zrobić :-) Także serdecznie zapraszam na moje ostatnie kosmetyczne, ale również i biżuteryjne, zdobycze !







1. Dermika maseczka z algami, cena ok. 4zł,
2. Inglot cień do brwi nr 560, cena 10zł, 
3. Strugaczka do kredek za 2zł, ze sklepu internetowego eZebra,


4. Miss sporty top coat , cena ok. 6zł,
5. Eveline lakier do paznokci w kolorze nr.267 (kolorek prawie taki sam jak Maybeline nr. 31), cena 6zł,



6. Kolejny słoiczek kremu do stóp z Ziaji , cena ok. 5zł,
7. Venita rozgrzewający krem do stóp z papryczką chilli, wzięłam go ze względu na skład, cena ok. 4zł,


8. Baby dream mokre chusteczki , cena 2zł,
9. Kolejna tubka maści z witaminą A, cena ok. 6zł, 


10. Chciałam Wam pokazać tą pastę, ponieważ  jest  świetna! Wybiela, nie jakoś mocno, ale jedna z niewielu, które naprawdę to robią, cena ok.7zł,
11. Szczoteczki, które kupiłam przez internet (ezebra) i kosztowały tylko 6zł, polecam przy okazji zakupów na tej stronie :-) ,




12. Flos-lek krem do cery naczynkowej (zrobię recenzję, ponieważ używam już jakiś czas i krem na razie bardzo pozytywnie mnie zaskoczył), cena ok. 18zł,
13. Gąbeczka do mycia buzi, cena ok. 4zł, 


14. Rexona antyperspirant w kulce, również zakupiłam przy okazji zakupów w internecie (ezebra), cena 6zł,
15. Dove w moim ulubionym zapachu, cena ok. 7zł, 


 16. Maybeline szminka w kolorze nr 430 Magnificent Mauve i na żywo jest ona bardziej fioletowa, cena ok. 6zł (ezebra),
17.  Nivea pomadka ochronna z miodem i mlekiem, cena ok. 9zł,




18. Manhattan puder antybakteryjny w kolorku nr 70 Vanilla. Chciałam coś na zmianę z moim pudrem, z MAC, a że kosztował tylko 5zł, to go wzięłam ,
19. L'Oreal true match w kolorze Rosy Ivory, cena ok. 35zł (na ezebra),

 20. BeBeauty zmywacz do paznokci z pompeczką, cena ok. 6zł,
21. Pantene aqua light mój ulubiony szampon do włosów, cena ok. 15zł,

22. Farmona kwiatowy olejek do kąpieli , cena ok. 8zł ,
23. Axe żel pod prysznic Africa i wiem, że to męski żel, ale zakochałam się w tym zapachu i chyba nic mi się nie stanie jak będę się myła męskim żelem,a przynajmniej mam taką nadzieję  :-D cena ok. 12zł,





A teraz troszkę biżuterii, która ostatnio wpadła w moje ręce :-)



 Naszyjnik z serduszkiem, oczywiście jest to sztuczna biżuteria, która kosztowała 6zł, a z przesyłką jedyne 12zł. Jestem zadowolona z niego, nie wygląda tandetnie, łańcuszek jest krótki tak jak na zdjęciu (na stronie) i tak jak ja sobie to wyobrażałam. Kupiłam go na stronie biżuterka.pl :-)

 Kolejna jest kolia, w której się zakochałam, kiedy tylko zobaczyłam ją na stronie. Zauroczyło mnie połączenie kolorów oraz to, że jest  kolią, która ma to do siebie, iż jest  bardzo krótka, zaraz przy samej szyi, a ja ostatnio strasznie upodobałam sobie właśnie takie króciutkie  naszyjniki, wisiorki, malutkie zawieszki etc.  Zakupiłam ją na stronie internetowej ILOKO.pl, cena z przesyłką to 38zł.




 Ostatnia jest malutka zawieszka, bo jak wspominałam wcześniej, ostatnio mam hopla na punkcie takich malutkich zawieszek ( nie tylko serduszek :D ). Łańcuszek już miałam, który dostałam, tak jak i tą zawieszkę, ale sama ją wybierałam. Dla zainteresowanych, zakupiona została w Galerii Bonarka, w Krakowie, zaraz obok Auchan jest stoisko z biżuterią , kosztowała ona 25zł. Jest to prawdziwe srebro oraz cyrkonie :-) Polecam .



To już moje wszystkie zakupy, które poczyniłam w ostatnim czasie :-) Było też parę ciuszków, które upolowałam jeszcze na wyprzedażach, czy w ciucholandzie, ale nie będę Was tym zanudzała, chyba że macie ochotę abym również pokazywała ubrania.. No nie wiem, dajcie znać! Dajcie również znać, co wy ostatnio sobie kupiłyście ;> Pozdrawiam oraz całuję!!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz