Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 13 stycznia 2014

GP - Masło do ciała ♥

ZIELONA KAWA I MASŁO SHEA



Hej Kochane! Dzisiaj zapraszam Was na recenzję, a dokładnie recenzję masła do ciała z Green Pharmacy, które kupiłam jakiś czas temu i jestem już  w stanie powiedzieć Wam  o nim co nie co. Poza tym już dość dawno nie było na moim blogu żadnej recenzji, a przecież głownie mój blog miał być skarbnicą recenzji, dlatego muszę się w tym poprawić. A teraz zapraszam serdecznie ! 






 

Zacznę od składu, który jest naprawdę dobry. Nie jestem jakimś ekspertem, ale coś umiem i mogę stwierdzić, że jest naprawdę porządny.Nie  widzę w nim składnika, którego miałybyśmy jakoś szczególnie się obawiać, a za to jest sporo składników na plus (shea butter, coffea arabica,tea..).




Ma bardzo fajna konsystencję, nie jest ona bardzo zbita, coś pół na pół. Pod wpływem ciepła naszych palców masełko błyskawicznie rozpuszcza się. Jak widać zużyłam go sporo, a nie mam go bardzo długo, dlatego jest niestety niewydajny, wydaje mi się, że to przez jego konsystencję, ponieważ ja zawsze szybko zużywam kremy, które są tłuste lub zbite. Też przez to, że masło się bardzo szybko wchłania  w naszą skórę, potrzebujemy go więcej, ponieważ nie zdążymy go rozsmarować na całej powierzchni np. nogi, bo tak szybko się wchłonie i będziemy musieli wziąć masła jeszcze więcej i więcej. 


Masło naprawdę bardzo dobrze nawilża, często po kąpieli moja skóra jest wysuszona, swędzi mnie, a to masełko bardzo przyjemnie koi ją. Dodatkowo wygładza, zostawia naszą skórę miękką i delikatną w dotyku. A do tego ma ładny zapach, który jest bardzo słodki, ale jest w nim również  wyczuwalna lekka gorycz, zapach jest delikatnie gorzki, tak jak kawa. Nie każdemu może się spodobać, dla wielu może być męczący, natomiast dla mnie to połączenie jest świetne, zwłaszcza, że na skórze ten zapach jest tylko delikatnie wyczuwalny,  bardzo subtelny. Kiedy wąchamy masełko w opakowaniu, to wyczuwamy tylko tą słodycz, natomiast kiedy rozsmarowujemy je na skórze, wtedy ta gorycz się uwalnia, cudo. 


+

+ nawilżenie                                                                                     
+ wygładzenie                    
+ przystępna cena
+ dostępność
+ zapach 
+ konsystencja

 _
-wydajność
- mało wariantów zapachowych




Inne :

Pojemność : 200ml.
Cena : ok. 12zł.
Dostępne w Rossmanie

Ocena : 5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz