Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 14 stycznia 2014

Świetny duet :-)


Witajcie :-) Przychodzę do Was dzisiaj z duetem, który ostatnio bardzo mi się spodobał, a chodzi tu oczywiście o duet lakierowy. Oba  bardzo ładnie ze sobą wyglądają, super się łączą, są bardzo łatwe w aplikacji, dwie warstwy, a jaki  efekt.




Golden Rose Impression oraz Colo Rama z Maybelline. Jak widać tej colo ramy mam już bardzo mało, a to dlatego, że  uwielbiam ten lakier, po pierwsze za cudowny mleczny kolor, pięknie się prezentuje na pazurkach, a po drugie za trwałość. Natomiast ten z golden rose miałam już na pazurkach u stóp i trzymał mi się świetnie. Zrobię oczywiście aktualizację ze zdjęciami, jak lakiery wyglądają po kilku dniach :-)





Życzę miłego dnia, mój taki właśnie się zapowiada ;)


Całuję ♥



Po 8 dniach ...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz