Translate

Szukaj na tym blogu

piątek, 31 stycznia 2014

Naturalne ♥


Witajcie ;-) Mam dzisiaj dla Was coś na pazurki, a dokładnie lakier Miss Sporty do francuskiego manicure, który ja użyłam samego, jako zwykły lakier do paznokci. 





Lakier ma bardzo wygodny pędzelek, nie jest on bardzo gruby jak to możemy się spodziewać po informacji na plakietce, ale nie jest też za cienki, dlatego wygodnie i precyzyjnie możemy pomalować nasze pazurki. Myślę, że dwie warstwy są wystarczające aby otrzymać ładny, naturalny wygląd, który ostatnio sobie ulubiłam i najchętniej maluje paznokcie lakierami, które dają mi właśnie taki efekt. Lakier bardzo szybko schnie i bez problemu możemy wykonywać różne obowiązki, bez strachu, że zniszczymy sobie dopiero co wykonany manicure :-)





 Za kilka dni zrobię oczywiście aktualizację ze zdjęciami, zobaczymy ile lakier wytrzyma  :-)


Całuję ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz