Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 29 stycznia 2014

Na co dzień :-)

Witajcie ! Przygotowałam dla Was dzisiaj makijaż, mimo że całkiem niedawno również pojawił się make up, to postanowiłam że coś postaram się dzisiaj stworzyć, a przy okazji oczywiście poćwiczyć. Także serdecznie zapraszam do obejrzenia efektów mojej pracy :-)





*Bardzo prosty, bez żadnych udziwnień, codzienny makijaż *










Użyłam :



  • dwóch cieni z paletki Sleek "oh so special"


   
oraz

  •  czerwonego cienia z poczwórnej metaliczne paletki MUA 






  • oraz do brwi użyłam color tatoo z Maybelline, w kolorze "40 - permanent taupe"


Nie wykonałam makijażu twarzy, tylko i wyłącznie oczu, dlatego nie pokazuje żadnego podkładu, czy korektora itp. Nigdzie dziś nie zamierzam wyjść , dlatego nie zaprzątałam sobie tym głowy :-)



 P.S. Przepraszam za fryzurę, a raczej jej brak :p



Jak Wam się podoba? :-) Może macie jakieś pomysły na makijaż? Chętnie bym wykonała coś za Waszym pośrednictwem !




Całuję ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz