Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 8 stycznia 2014

Spore Denko + wczorajsze znaleziska :-)

Witajcie Kochane! Zapraszam Was dzisiaj na spore denko ( co u mnie jest baardzo rzadkim znajwiskiem)  oraz na kilka nowości, które upolowałam wczoraj, także bez zbędnego gadania, zapraszam ! :-)


1. Krem do ciała z oliwą  z Herbamedicus, cudowny, świetnie nawilżający krem, piękny zapach, niestety ciężko go dostać, ja go kupiłam w Iwoniczu Zdroju, ale popytam w sklepach z chemią, z Niemiec.  Na pewno kupię ponownie, jeśli tylko znajdę !
2. Tanita plastry z woskiem do depilacji ciała - Nigdy więcej! 
3. Listerine Zero, fajny płyn, wielkim plusem jest to, że nie ma alkoholu. Nie podrażniał, ale też moim dziąsłom nie pomagał. Może kiedyś kupię ponownie.
4. Nivea odżywcze mleczko do ciała o bardzo gęstej konsystencji, a mimo tego miałam je dość długo. Ciężko było po jakimś czasie je wydostawać bo bardzo wolno spływało, poza tym było w porządku. Jeśli będzie na fajnej promocji, to może kiedyś kupię. 
5. Veet "Debiut" plastry do depilacji - Im też mówię, nigdy więcej! 
6.  Colgate max white one, bardzo fajna pasta, która delikatnie wybiela nasze zęby, albo po prostu świetnie myje. Na pewno kupię ponownie.
7. Olejek rycynowy, który jest świetny. Ja używam olejku głownie do brwi i rzęs. Będę kupowała zawsze. 
8. Joanna Sensual plastry do depilacji - Nie polecam! 
9 i 10 perfumy, których nazw niestety nie pamiętam bo mam je bardzo długo. Używałyśmy je z mamą razem, od czasu do czasu. 9 nie polecam, ale 10 ma ciekawy zapach i to tyle. Raczej nie kupię ponownie. 
11. Jakiś no name bezacetonowy zmywacz do paznokci, był ok, ale nie zawsze dawał radę. Raczej nie kupię ponownie.
12. Mocno odżywczy krem do stóp z ziaji, który uwielbiam i polecam. Kupię jeszcze nie raz.
13. Colgate white, zwykła pasta do zębów, która dobrze myje, ale to tyle. Może kiedyś kupię.
14. Joanna Naturia peeling myjący o zapachu kawy, który bardzo dobrze usuwa martwy naskórek i jest naprawdę wydajny. Kiedyś kupię na pewno.
15. Masło kosmetyczne, które super zastępuje wazelinę kosmetyczną, polecam jeśli ktoś znajdzie. Jeśli znajdę, to kupię na pewno.
16. Jakiś no name zmywać do paznokci, który beznadziejnie zmywał i jeszcze gorzej pachniał ;/// straaszny śmierdziuch. Nigdy nie kupię ponownie! 
17. Gillett Satin Care, bardzo dobra pianka do golenia w żelu, ale zdecydowanie za droga. Znalazłam świetny jej odpowiednik w bardzo fajnej cenie. Jeśli będzie na fajnej promocji, to może się skusze.  
18. Garnier Fructis świetny szampon do włosów! Super pachnie, świetnie oczyszcza, polecam. Na pewno kupie ponownie. 
19. Green pharmacy, cudowny kremowy żel pod prysznic, o przepięknym zapachu, polecam! Na pewno kupię ponownie. 
20. Lactacyd mój ukochany płyn do higieny intymnej, polecam! Kupię jeszcze nie raz.
21. Lakier do włosów, nawet nie pamiętam z jakiej to firmy, coś na H. Bardzo średni lakier, raczej nie polecam. Nie kupię ponownie. 
22. Płatki kosmetyczne lilibe, fajne, ale niestety czasem się rozdwajają. Może kiedyś kupię ponownie. 
23. Karteczka, która była przyczepiona do kuli, do kąpieli z Biedronki. Ja miałam tą wersję z miodem bo bardzo słodki miała zapach, a ja to uwielbiam. Cała kula poszła na raz, nie zrobiła żadnej piany, jednak woda była tłustawa i pozostawiała fajny film na skórze. Jednak uważam, że to zbędny gadżet. Raczej nie kupię ponownie. 
24. Eveline moja kolejna odzywka do pazurków, polecam. Kupię jeszcze nie raz.
25. I mój kochany Alantan, którego zawsze mam pod ręką! Na pewno kupię ponownie. 





 Tak jak pisałam wczoraj, byłam na malutkich zakupach oraz w kinie, dlatego wstawię dodatkowo, żeby nie robić oddzielnego posta na te kilka rzeczy, zdjęcia z tym co udało mi się wczoraj zakupić :-) Polecam odwiedzić H&M bo można znaleźć bardzo dobre gatunkowo i w dodatku ładne chusty za 20zł. Skusiłam się też na 3 bluzeczki, 2 z NY i jedną z Stardivariusa, ale to najzwyklejsze koszulki, jedna na ramiączkach, z krótkim rękawkiem oraz z rękawem 3/4 ala nietoperzyk, także zdjęć ich nie będę wrzucała bo nie ma sensu : ) Chcę Wam jeszcze polecić film na którym byłam (Wilk z Wall Street), ponieważ ja po raz kolejny zakochałam się w grze aktorskiej, jak i samym Leonardzie. Świetny film, na którym możemy się pośmiać, jak i wzruszyć, gra aktorska jest naprawdę na wysokim poziomie, polecam, polecam i jeszcze raz polecam! ♥







   

   Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz