Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 7 stycznia 2014

Wyniki + krótka pogawędka :-)


Witajcie Kochane, na wstępie chciałabym Was ogromnie przeprosić, że musiałyście tak długo czekać na wyniki tego rozdania, bo aż 3 dni opóźnienia, ale u mnie ostatnio w życiu wiele się dzieje, także wybaczcie moją nierozgarniętość. A przechodząc do sedna, tamtarara...


Zwyciężczynią jest  Kamila D  z bloga ...  http://kambreeze.blog.onet.pl/  !! 


Serdecznie gratuluję Kamili oraz wszystkim uczestniczką, ponieważ każda miała równe szanse :-)


 A tak poza tym, to życzę Wam miłego dnia, Ja dzisiaj idę ze znajomym do kina, wybieramy się na "Wilk z Wall Street" i mam wielką nadzieję, że ten film będzie równie cudowny jak każdy inny, w roli głównej  z Leonardem ♥  Najpierw przed kinem sama wybieram się na maluteńkie zakupy ubraniowo - kosmetyczne, którymi może późnym popołudniem podzielę się z Wami, a później hops do kina . Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę za długo siedzieć w domu, bo wtedy zdecydowanie za dużo myślę, dlatego bardzo ciesze się dzisiejszym wyjściem!  Jeszcze raz miłego, pogodnego i pożytecznego dnia Kochane :*


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz