Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 października 2013

Tanie i dobre kosmetyki za +/-10zł- Pielęgnacja.

Witajcie ponownie :-) Po raz drugi już dzisiaj przychodzę do Was z tanimi i dobrymi kosmetykami za +/- 10zł z pielęgnacji . Mam nadzieję, że w jakimś stopniu Wam pomogę, coś sobie wypatrzycie, ponieważ są to kosmetyki tanie, dobre, które mogę szczerze polecić - mnie się one sprawdziły. Zapraszam!

1. Eveline - serum 3D do biustu. Oczywiście nie powiększy naszych piersi, ale ja go używam i chwalę sobie, ponieważ bardzo ładnie napina naszą skórę i ma śliczny zapach. Kosztuję około 12zł.

2. Isana - krem do ciała o zapachu fig oraz granatu. Bardzo ładny zapach, fajnie nawilża, jest tani, ma wielką pojemność ( Tutaj Rcenzja ). Polecam, cena : 10zł. 

3. Ziaja krem głęboko odżywczy do rąk i stóp. Ja go używam tylko do stóp i tutaj sprawdza się fantastycznie. Bardzo tłusty, śliczny zapach, niby tylko 50ml, ale jest bardzo wydajny. Koszt to ok. 5zł.

4.  Green Pharmacy - krem do rąk i paznokci z jaskółczym zielem, to mój ukochany krem do rąk! Ma fenomenalny zapach, który uzależnia, krem jest treściwy, ale nie jakoś bardzo tłusty. Fantastycznie nawilża nasze dłonie na długo, polecam! Cena ok.5zł.

5. Ziaja Intima- płyn do higieny intymnej o neutralnym zapachu, ja mam tą mniejszą wersje, ale 500ml kosztuje ok.6zł. Nie uczulił mnie, daję uczucie odświeżenia, jest wyczuwalny delikatny bardzo przyjemny zapach, bardzo polecam. 

6. Isana- olejek pod prysznic melon i gruszka, o bardzo ładnym orzeźwiającym zapachu. Żel jest wydajny, nie wysusza naszej skóry, dobrze myje, pieni się i kosztuje ok.4zł.


7.  Joanna Naturia - peelingi myjące, ja mam akurat z kawą oraz czarną porzeczką, ale tych zapachów jest wiele i każdy coś dla siebie znajdzie. Mimo, że są małej pojemności, to bardzo są wydajne, ślicznie pachną, mają drobinki dobrej wielkości, bardzo ładnie zdzierają naskórek i pozostawiają ją gładką. Koszt to ok.4zł.

8. Joanna Sensual - żel do golenia, który zamienia się w piankę, bardzo zbliżony do Gillette Olay, a znacznie tańszy. Cena : 10zł. 

9. Aussie - odżywka do zniszczonych włosów, jest to niestety miniaturka, ale chciałam o niej wspomnieć ponieważ jest bardzo wydajna, a te ok.12zł (tyle kosztuje) na miesiąc to moim zdaniem niedużo, ponieważ odzywka właśnie starcza na co najmniej miesiąc, a włosy są po niej mięciutkie, pięknie pachną. Jest bardzo dobra do codziennego szybkiego stosowania .

10. Ziaja- nawilżający tonik ogórkowy, idealny do codziennego porannego stosowania, aby obudzić naszą buzie, nawilżyć, stonizować. Cena to ok.5zł.

11. BeBeauty - bardzo dobrze znany płyn micelarny z biedronki, dobrze zmywa nasz makijaż, nie jakoś fantastycznie, ale za cenę 4zł,  warto mieć go w swojej łazience.

12. Oeparol - krem pod oczy i na powieki do codziennego stosowania. Naprawdę bardzo dobrze nawilża, zanim go zaczęłam używać, to miałam problemy z delikatnie przesuszonymi "workami", ale teraz? już tego problemu nie mam! Szczerze polecam, cena to ok. 12zł .

13. Garnier mineral - antyperspirant, który chroni nasze kolorowe, czarne oraz białe ubrania przed wybrudzeniem,  dezodorant ma śliczny zapach i spełnia swoje zadanie. Ja bardzo lubię antyperspiranty Garniera, są dobre i tanie, cena to ok. 10zł.


A Wy co polecacie?? :-)

2 komentarze:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać można faktycznie znaleźć dobre i tanie kosmetyki właśnie w takiej cenie. Ja jestem przekonana, że bardzo mi pasują również kosmetyki do pielęgnacji ciała z firmy https://eveline.pl/cialo i jak najbardziej pasują mi one. Tym bardziej, że jak ich używam to czuję, że działają bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń