Translate

Szukaj na tym blogu

sobota, 19 października 2013

Pustaki ForYourBeautyStyle !

Witajcie! Zapraszam Was dzisiaj na słynny projekt denko ! Powiem szczerze, że ja mam wielkie problemy z zatrzymywaniem pustych opakowan, bo albo ja się zapominam i wyrzucam lub ktoś z domowników. Dlatego właśnie tak biednie u mnie z tymi projektami ;D Teraz się poprawiam, powiedziałam sobie koniec i zebrałam się w sobie, wszystkich przestrzegłam żeby puste opakowania trafiały do mnie. Postaram się robić systematycznych zdenkowanych, żeby nie być gorsza ;-P, zartuje oczywiście, dla Was one są i też dla mnie, ponieważ motywują mnie do wykańczania produktów. Zapraszam!


Troszkę się tego uzbierało  :-)




 1.Peeling z Perfecty , kokos i czekolada. Już na pierwszym czy drugim miejscu mamy parafinę.. Na początku podobała mi się ta warstwa, którą zostawiał na skórze, ale z czasem robiło się to coraz bardziej uciążliwe. Nie dość, że cała wanna była brudna i tłusta, to jeszcze  ten zapach coraz bardziej mnie denerwował i mdlił. Czy kupię ponownie ? Może kiedyś, ale inny zapach. 

2. Dove masło do ciała, ja je kocham, możecie przeczytać recenzje jego na moim blogu. Czy kupię ponownie? Jeśli będzie na promocji, to na pewno!


3. Płyn do higieny intymnej z Białego Jelenia. Zużyłam go do mycia pędzli etc, ponieważ mnie niestety uczulił. Czy kupię ponownie? Niee

4. Colgate plax, płyn do płukania ust. Był ok, nie "poparzył" mnie, a to rzadkość. Czy kupię ponownie? Kiedyś na pewno.



5. Lady Speed Stick antyperspirant w żelu, który bardzo lubię i szczerze polecam. Uzależniłam się od jego zapachu! Czy kupię ponownie? Na pewno tak.

6.  Malutka Bioderma, jest świetna, najlepszy płyn do demakijażu z jakim miałam styczność. Bezzapachowa, w ogóle nie podrażnia oczu, naprawdę świetna. Czy kupię ponownie? Tą miniaturkę na pewno.


7. Dove antyperspirant w sprayu, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam! Czy kupię ponownie? Na pewno tak!

8. No36 krem do stóp, jest ok, ale nie dla osób, które mają problemy z suchymi piętami, czy ogólnie stopami, ponieważ jest za słaby i nie poradzi sobie z nimi. Taki do codziennego porannego używania jest spoko. Czy kupię ponownie? Może kiedyś.


9. Colgate Whitening, pasta wybielająca, która w ogóle nie wybiela. Czy kupię ponownie? Raczej nie.

10. Truskawkowo waniliowa maseczka na dobre samopoczucie, ma ładny zapach, ale troszkę za mdły. Niestety nic z moją buzią nie zrobiła, jest dobra dla chwili relaksu, ale tylko tyle. Czy kupię ponownie? Tak.

11. Face food, maseczka ogórkowa do twarzy, która świetnie nawilża i odżywia! Bardzo ją polubiłam. Czy kupię ponownie? Tak!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz