Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 23 lipca 2014

Co nowego?

Dobry Wieczór Kochane!
Późnym wieczorem zapraszam Was na mojego bloga, ponieważ dzisiaj podzielę się z Wami moimi ostatnimi zdobyczami, które się uzbierały przez naprawdę długi czas. Staram się kupować tylko potrzebne rzeczy, czasem pozwolę sobie na jakąś zachciankę, ale to raczej z kolorówki :> Może coś sobie podpatrzycie, albo któryś produkt macie już przetestowany i podzielicie się ze mną swoją opinią :-) Zapraszam!







1. Dove - żel pod prysznic o zapachu pistacji z magnolią (obłędny zapach!). 
Cena : ok.7zł.
2. Gliss Kur - dwufazowa odżywka regeneracyjna, teraz już mój must have, do codziennej pielęgnacji włosów.
Cena : ok. 10zł.
3. Satin Care - pianka w żelu do golenia, o bardzo przyjemnym , owocowym zapachu.
Cena : 12,99zł.


4. Garnier Ultra Doux -  odżywka do włosów przetłuszczających się, z cytryną oraz białą glinką. Jeszcze jej nie używałam i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi.
Cena : ok. 7zł.
5. Adidas - antyperspirant, którego chcę Wam polecić, ma fenomenalny zapach, który bardzo długo się utrzymuje.
Cena : ok. 10zł.
6. Green Pharmacy - krem do rąk z jaskółczym zielem, moja już druga tubeczka. Bardzo lubię ten krem, polecam.
Cena : ok. 4zł.


7. Perfecta - peeling gruboziarnisty, do cery tłustej oraz mieszanej. Używam go już jakiś czas i niestety dla mnie ma za małe drobinki peelingujące.
Cena : ok. 14zł.
8. Tołpa - nawilżający, krem/żel, odprężający, pod oczy. I ten krem mogę z czystym sumieniem polecić, natomiast mój wcześniejszy z Oeparol'u był tak samo dobry, a znacznie tańczy, także myślę, że drugi raz chyba już go nie kupię (ale nigdy, nie mów nigdy :p).
Cena : ok. 25zł.
9. Moje kolejne opakowanie Sudocrem'u, który zawsze jest w mojej "kosmetyczce" .
Cena : ok. 10zł.


10. L'orient - 100% wody różanej, którą zakupiłam w "Mydlarni u Franciszka", długo się na nią czaiłam, ale zawsze szkoda było mi pieniążków, ponieważ nie jest tania :/ Jest ok, ale teraz się przekonałam, że w sumie zbędna w mojej "kosmetyczce" i chyba już się na nią nie skuszę.
Cena : 35zł.
11. L'orient - czarne mydło z kwiatem neroli (pomarańczy) - cudowny wynalazek o przepięknym zapachu. Również zakupiłam owy kosmetyk w
"Mydlarni u Franciszka" i także nie należy do najtańszych, ale on jest akurat wart tych pieniędzy. Polecam.
Cena : 28zł.
12.  Skusiłam się również na Ałun (naturalny kryształ, stosowany jako antyperspirant), którego naszukałam się za wszystkie czasy :D 
Cena : 17zł. 


13. Ziaja- oliwkowe masło do ciała zakupiłam z myślą, że będę używała rano, czasem kiedy się śpieszę, albo po prostu potrzebuję szybkiego nawilżenia, a nie chcę się bawić z moją ukochaną oliwką hipp.
Cena : ok. 10zł.
14. Melisa - ochronna pomadka do ust, kupiłam ją na szybko w jakimś małym sklepiku na wsi, ponieważ nie wzięłam ze sobą żadnej pomadki, a ja zawszę muszę mieć posmarowane usta :-) 
Cena : ok. 5zł. 


15. My  Secret -  przepiękny lakier z serii "hot colors", w świetle delikatnie się błyszczy, jest cudowny i bardzo dobrze się utrzymuje. Jak za taką cenę, to tylko brać.
Cena : ok. 5zł. 
16. Catrice - przeeepiękny róż, w koralowym odcieniu, zakochałam się w nim po pierwszym użyciu. Te róże mają niesamowitą pigmentację i ślicznie wyglądają na buzi.
Cena : ok. 15zł.
17. Golden Rose - lakier z nowej serii "Color Expert", i to na pewno nie mój ostatni lakier z owej serii. Krycie i kolory powalają! 
Cena :  ok. 5zł.

Całuję♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz