Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 12 maja 2014

Przepiękny błękit mini Max ;-)


Witajcie Kochane, mam dla Was dzisiaj coś szybkiego i krótkiego, a mianowicie chcę Wam pokazać cudeńko od Eveline mini Max, które jak tylko zobaczyłam na półce sklepowej, to zapragnęłam mieć! Zauroczył mnie przepiękny kolor, czysty błękit z odrobiną perły, którą delikatnie widać pod światło. 


 Numer tego ślicznego kolorku, to 907. Aplikator lakieru jest średniej grubości, nie jest to taka typowa bardzo gruba łopatka, ani wąziutka , jest średnia. Czy wygodnie się nakłada? Dla mnie jest jak najbardziej w porządku, nie miałam jakiś większych kłopotów, natomiast co do trwałości lakieru, nie jestem jeszcze pewna, ale będę dalej testowała, ponieważ to był pierwszy raz z nim i miało być to takie pierwsze wrażenie :-)




Życzę miłego dnia! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz