Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 13 maja 2014

Liebster po raz kolejny ? ;-)

Witajcie! Przychodzę do Was dzisiaj Kochane z bardzo luźnym postem, ponieważ zostałam nominowana do Liebster award po raz kolejny, i to już przez drugą kobietkę, dlatego więc zdecydowałam się, że znów dołączę do tej zabawy i odpowiem na pytania jednej z Was, a co!

Na czym to w ogóle polega??

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.

Ja zostałam nominowana przez Cassie oraz Lardyka , za co Wam Kochaniutkie bardzo dziękuję :-)



A teraz zapraszam na pytania oraz moje odpowiedzi!

   
1. Opisz siebie w 3 słowach.
-  wrażliwa
- ambitna (choć nie od zawsze)
-  ufna

2. 3 rzeczy, bez których nie potrafisz się obejść.
- mój laptop
- muzyka
- mięcho
+ muszę dodać
-książki


3. Ulubieńcy kosmetyczni.
 
Jest ich troszkę, np. podkład z Loreala true match, La roche posay effaclar H ...


4. Twoje słodkie grzeszki ( czyli co jest słabością blogerek ).
czekolada!
Wszystko co jest z czekoladą ;> 
poza tym lody bakaliowe, albo ostatnio chałwa waniliowa! 

5. Czego najczęściej poszukujesz pośród blogów. 
Wszystko co jest związane z kosmetologią lub byciem fit, zdrowym odżywianiem. Bardzo lubię czytać na te dwa tematy, dowiadywać się czegoś nowego.


Dokończ zdania:


6. Nowinki/tematy kosmetyczne, o których chętnie dowiedziałabym się więcej …
to na pewno OCM, trochę o kwasach chętnie bym się dowiedziała więcej, oj wymieniać i wymieniać, wszystko mnie interesuje, wszystko co jest związane z tematem kosmetycznym, czy jak wspomniałam wyżej ze zdrowym trybem życia ;>  

7. Moja "wish list" na lato …
o matko, zanudziłabym Was nią, ale na pierwszym miejscu jest wyjazd wakacyjny, jeszcze nie wiem dokładnie gdzie, ale bardzo chcę gdzieś wyjechać sama , ewentualnie z jedną osobą, gdzieś daleko :-) Poza tym jakiś porządny krem BB by się przydał, no i jedną z ważniejszych rzeczy, która muszę mieć, too płaski brzuszek do lata ! ;D 

8. Ja za 5 lat …
Pracująca w jakimś renomowanym salonie kosmetycznym lub mooże stanie się cud, że już za te 5 lat będę miała swoją działalność. Poza tym, mieszkająca na swoim, mająca swoje gniazdko (wynajmowane oczywiście, bo aż w takie wielkie cuda nie wierzę) . Szczęśliwa i zadowolona z tego co osiągnęłam ( z pięknie wyrzeźbionym brzuszkiem oczywiście! ) :-D

9. Na poprawę humoru …
przyjaciółka, długi spacer, wyjście gdziekolwiek, gra w Lola (wyżycie się ;p), czasem muzyka oraz mój kochany blog ;)


10. Uśmiecham się na myśl …
pewnych osób, niektórych wspomnień, albo właśnie planów, tego co mnie dopiero  czeka oraz na myśl, że coś udało mi się osiągnąć, przezwyciężyć pewne przeciwności, lęki :-) 


11. Bloguję bo…
to kocham :-) poza tym, odstresowuje mnie to oraz mam dzięki bogu, dzięki Wam , w pewien sposób uczucie spełnienia. 


Jeszcze raz dziękuję za nominacje ! 

całuję♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz