Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 maja 2014

Majowi ulubieńcy!

Witajcie Kochane :-) Przychodzę dzisiaj do Was z ulubieńcami maja, tym razem znacznie wcześniej niż mam w zwyczaju, aż sama w to nie wierzę ;P Pod lupę bierzemy zaledwie trzy produkty, ale za to jakie! Są to moi ulubieńcy wszech czasów, pozwolę sobie napisać. W tym momencie nie wyobrażam sobie swojej pielęgnacji, czy makijażu, bez właśnie tych kosmetyków. Także Kochaniutnie, bez niepotrzebnego gadania,  zapraszam.




Pierwszym moim ulubieńcem jest oliwka do ciała z Hipp, której skład zawiera tylko 4 składniki ( olej z nasion słonecznika, olej z migdałów, witaminę E oraz składnik zapachowy). Ta oliwka jest cudem dla mojego ciała, wsmarowuję ją w skórę od stóp do głów, a najwięcej czasu poświęcam miejscom gdzie niestety mam rozstępy, energicznie wsmarowuje codziennie rano i wieczorem. Ciężko mi w to samej uwierzyć, ale rozstępy znaaacznie się zmniejszyły, stwierdzę śmiało, że są prawie niewidoczne !  Systematyczność + oliwka hipp + ćwiczenia = brak rozstępów -  dążę do tego i serdecznie polecam tą oliwkę, jest wielofunkcyjna, na buzię też można ją używać, sama się nie odważyłam, ale moja mama właśnie tak jej używa i jest zadowolona. W każdym razie, polecam ją z całego serca!






Moim następnym ulubieńcem jest róż z Bourjois, który to był w moich ostatnich zakupach, ale używam go już dłuższy czas i po prostu się zakochałam ♥ Przepiękny kolor, cudowny zapach (chociaż to i tak najmniej ważne), fantastycznie utrzymuje się na buzi, nakłada się go bez problemów, absolutnie nie zrobimy sobie nim plam, a jak nałożymy za dużo, to rozblendujemy bez kłopotów.  Polecam Kochane!!






Ostatnim moim ulubieńcem maja/wszech czasów ;D  jest rozświetlający korektor z L'oreal "Lumi Magique", który jest najlepsiejszym korektorem pod oczy jakiego kiedykolwiek miałam! Już teraz wiem, że jak mi się skończy, to zakupię go ponownie, mimo że jest niestety drogi, to  ja i tak go zakupię, w tym momencie to moje must have w makijażu :-) Przepięknie rozświetla, nie zbiera się w zmarszczkach!, ma świetną, lekką formułę. Polecam ☻



Całuję i życzę udanego weekendu :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz