Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 20 lutego 2014

Pierwsze wrażenie szmineczki z GR :-)

Witajcie :-) Dzisiaj chcę się z Wami podzielić  pierwszym wrażeniem na temat mojego dzisiejszego nabytku z Golden Rose . Szczerze powiedziawszy czaiłam się na szminkę z tej nowej matowej kolekcji, ale Pani poinformowała mnie, że nie ma ich jak na razie w hurtowni i nie wiadomo kiedy będą, to postanowiłam "zadowolić" się jakąś inną szmineczką z GR. Hmm jest to chyba mój pierwszy produkt do ust z tej firmy, jeśli się nie mylę, ale zauroczył mnie kolor tej szminki, nigdzie jeszcze takiego  nie widziałam,  jest bardzo oryginalny i przepiękny. 

 
 Szminka jest bardzo kremowa, bardzo ładnie się rozprowadza, tak sunie po ustach. Ma delikatny zapach, mnie kojarzący się ze szminkami dla starszych Pań, mojej babci szminki zawsze tak pachniały i w żaden sposób ten zapach mi nie  przeszkadza, a nawet przeciwnie. Pomadka delikatnie podkreśla suche skórki, ale nie jest to jakoś bardzo widoczne, natomiast nie wysusza ust, a daje uczucie dobrze ich  nawilżonych. Nie ma smaku, co dla mnie jest wielkim plusem! 

w świetle dziennym, w słoneczku
w świetle dziennym bez słoneczka


Podsumowując moje pierwsze wrażenie, jestem zaskoczona pozytywnie i z pewnością będę dalej używała oraz testowała tą szminkę  ! :-)


Cena : 12zł/4,2 g - zakupiłam w osiedlowym sklepie, z kosmetykami (bardzo dobrze zaopatrzonym).


Całuję ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz