Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 18 lutego 2014

Paletką Sleek!

Witajcie  ;* Dzisiaj przychodzę do  Was z następnym makijażem i mam nadzieję, że kolejne będą jeszcze lepsze, bo jak już pisałam , praktyka czyni mistrza! :D Dzisiejszy make upik jest dość neutralny, wykonany w całości paletką Sleek "Oh So Special", użyłam również mojego nowego nabytku, a dokładnie podkładu  L'Oreala, który był ostatnio w moich zakupach. Mnie osobiście podoba się efekt jaki daje ten fluid, jedyne moje zastrzeżenie, to wydaje mi się, że  podkład troszkę niestety wysusza buźkę, ale będę dalej testowała :-) Efekty mojej dzisiejszej "pracy" możecie ujrzeć na zdjęciach poniżej i przyznaje się, że trochę zaszalałam z pozami ;P Mam nadzieję, że Wam się spodoba i może w pewnym sensie natchnie do działania, a mam taką nadzieję . Zapraszam :)










Miłego dnia! Całuję ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz