Translate

Szukaj na tym blogu

niedziela, 23 lutego 2014

Flos Lek - seria do skóry z problemami naczyniowymi- dwie recenzje.

Witajcie :-) Przychodzę dzisiaj do Was Kochane z recenzją dwóch produktów, które bardzo polubiły się z moją skórą. Jest to krem oraz tonik do twarzy z serii " do skóry z problemami naczyniowymi", z firmy Flos-Lek.


Zacznę może od toniku...
 Od producenta :

 Bezalkoholowy tonik, który ma za zadanie zmniejszać zaczerwienienie skóry, zapobiegać  powstawaniu pajączkowatej sieci naczyniowej, przywracać naturalne pH oraz działać na skórę odświeżająco  i wyraźnie poprawiać jej wygląd. 

Efekt -> gładka, przyjemna w dotyku i odpowiednio nawilżona skóra.
- tonik nie zawiera parabenów i kompozycji zapachowych 
- nie testowany na zwierzętach
- zgłoszony do KSIoK
- przebadany dermatologicznie na osobach z chorobami alergicznymi skóry

Skład :

O konsystencji płynnej, bezbarwny oraz bezwonny.
Moja opinia :

Jak sama nazwa mówi "bezalkoholowy tonik" i za to na samym początku ma już wielkiego plusa. Tonik robi, to co ma robić, dobrze spełnia swoje zadanie, po pierwsze koi, jeśli mamy delikatnie ściągniętą skórę, po drugie nawilża, odświeża, po trzecie najważniejsze, zmniejsza widoczność popękanych naczynek! Nie ukrywa i nie pozbywa się ich niestety całkowicie, ale naprawdę widocznie zmniejsza i minimalizuje ich ilość. Wieeelki plus za to, że nie podrażnia, a to dlatego bo nie ma alkoholu, nie zdarzyło mi się podczas jego stosowania, żeby wyszły mi na buzi czerwone placki od poparzenia, tak jak było przy innych tonikach z alkoholem. Kolejnym plusem jest wydajność! Mam go już naprawdę długo, jeśli się nie mylę, to był w moich ulubieńcach, w lecie, a mam go do dziś, co prawda zostało mi go ok. 1/4 opakowania, ale bardzo długo mi towarzyszył. Szczerze polecam ten tonik! Ja na pewno kupię go ponownie :-)


Inne:
Cena - ok.15zł/200ml,
Dostępny w Rossmanie,



Kolejnym produktem z tej serii jest krem do twarzy...



Od producenta :

Krem dzięki zawartości aktywnego kompleksu (wyciąg z kasztanowca, cyprysu wiecznie zielonego i lipy) uszczelnia i wzmacnia naczynka krwionośne, redukuje rumień i zaczerwienienia. Witaminy C i E nadają skórze jędrność i elastyczność, chronią przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, opóźniają procesy starzenia. 

Efekt -> delikatnie natłuszczona, nawilżona i zrelaksowana skóra. Zaczerwienienia zredukowane, skłonność do pękania naczynek zminimalizowana.

Skład :

Krem o konsystencji półtłustej, ale lekkiej, w kolorze białym o bardzo przyjemnym zapachu, kojarzy mi się właśnie z kasztanowcem, cyprysem, prześliczny zapach.


Moja opinia : 

Krem mimo swojej półtłustej konsystencji jest lekki, rzeczywiście delikatnie natłuszcza naszą buzię i bardzo dobrze ją nawilża. Buźka niestety się błyszczy, ale ja go używam tylko i wyłącznie na noc, także nie przeszkadza mi to, ale pod makijaż jednak nie sprawdził by się. Wielkim plusem jest brak parafiny w składzie! Ponieważ kremy zawierające ją w składzie, niestety mnie zapychają, a ten w żadnym razie nie robi tego! Nie mam problemu z rumieniem, ale walczę z popękanymi naczynkami i ten krem w połączeniu z tonikiem, ładnie zmniejsza ich widoczność i z dnia na dzień, wydaje mi się że również ich ilość . 

Inne : 
Cena - ok.18zł/50ml,
Dostępny w Rossmanie,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz