Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 25 lutego 2014

Topper z Essence ♥

Witajcie :-) Przychodzę do Was dzisiaj z moim ulubionym topperem z Essence w połączeniu, z białym lakierem Golden Rose :) Niestety byłam zmuszona obciąć pazurki, także nie prezentują się one najlepiej, ale liczę na to, że szybko mi urosną, ponieważ strasznie nie lubię mieć krótkich, nie chodzi nawet o wygląd, ale po prostu mi w nich  niewygodnie! :D .Bez zbędnego gadania zapraszam na mini recenzję oraz przedstawienie jak się on prezentuje na moich paznokciach!






Dzisiaj mowa o topperze, także o białym lakierze z GR będzie kiedy indziej ;-) Jeśli więc chodzi o lakier z Essence, to jeden z najbardziej znanych topperów tej firmy, na pewno każda z Was go zna. Przepiękny, dający niesamowity efekt, a przy tym bardzo łatwy w aplikacji, straasznie wydajny, odpukać, jeszcze mi nie zgęstniał, a mam go naprawdę dłuugo .







To by było na tyle, taka bardzo mini recenzja, mam nadzieję, że przydatna :)

A co Wy o nim sądzicie?? Może znacie jeszcze efektowniejsze toppery, podzielcie się !



Całuję ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz