Translate

Szukaj na tym blogu

niedziela, 8 grudnia 2013

Zakupy plus Mikołajki ♥

Witajcie Kochane! Za Nami Mikołajki (wyczekiwane chyba przez Wszystkie z Nas), święta zbliżają się wielkimi krokami, co można  odczuć, zwłaszcza jeśli za oknem jest biało (!), a w Krakowie właśnie taki widok możemy spotkać! Ja jestem z tego powodu prze szczęśliwa, może nie jestem fanką ubierania się na cebulkę, ale za ten klimat, śnieżek i wiele, wiele innych plusów, mogę to przeboleć  !  A przechodząc do meritum, przychodzę dzisiaj do Was ze sporymi zakupami, które uzbierały się przez kilka tygodni oraz  z prezentami Mikołajkowymi. Mam nadzieję, że spodobają się Wam one  i moooże coś zgapicie czy podpatrzycie :-D Zapraszam! 

P.S. Jeszcze dodam, że będzie to totalny  misz masz, ponieważ znajda się tu kosmetyki, jakieś ciuszki itp. I niestety nie podam Wam tym razem cen, wybaczcie  ;)

 





Na pierwszy ogień idzie zestaw z Palmers'a , który niedawno również był w moich zakupach, ale tak się w nim zakochałam, że baaardzo chciałam dostać kolejny na zapas, zwłaszcza że teraz można skorzystać przy tych zestawach na cenie. Bardzo się ciesze, że go dostałam <3 


P.S. Radzę kupować w aptekach, np.Niezapominajce, a nie w Hebe. 




Koniecznie musiałam zaopatrzyć się w swój ulubiony płyn do higieny intymnej, ponieważ już wszystkie inne zużyłam i tym razem zdecydowałam się na jakąś nowość z Lactacydu, z nawilżającymi proteinami ryżu i arniką.  




 Skończyłam swój ulubiony krem do stóp i zdecydowałam, że przetestuje Fuss Wohl  z 10% mocznikiem,  ma bardzo dobre opinie i jest taniutki.




Moja pierwsza pełnowymiarowa Bioderma Sensibio H2O <3





Kolejnym zakupem jest odżywka z Eveline, tym razem 9w1 Total Action.


 
Postanowiłam zaopatrzyć się również w swój ulubiony ostatnio krem do stóp, jako że jest on bardzo tłusty, a ja kocham takie kremiki do stóp, to będę go używała na noc dla większej regeneracji i  polecam używać go właśnie  taki sposób, dodatkowo grube skarpetki na noc, a będą widoczne efekty.




Farmona tłusty kremik na twarz, szyję i dekolt, idealny na nadchodzący mróz (również dla cery tłustej).


Mój ulubiony antyperspirant w żelu z Lady Speed Stick .




Dostałam również lakier z Golden Rose Impression, baaardzo mi się podoba i nie mogę się doczekać  kiedy pomaluję sobie nim pazurki !


Effaclar H, dawno planowany zakup, gdyż jestem na wykończeniu Effaclaru K i Duo  :-)





Rimmel kredka do brwi  (kolor nr. 02 ) oraz Miss Sporty wysuwany eyeliner (kolor eucalyptus). 



Przy zakupach dostałam peeełno próbek, książeczek z próbkami itp. To co lubię! ;-D 




Spódniczka, którą dostałam w prezencie, ale sama wybierałam więc mogę Wam powiedzieć, że jest z H&M . Moim zdaniem jest śliczna, taka inna i to mnie zauroczyło :)

Wybaczcie za bałagan na łóżku ;)


Sweterek, który musiałam mieć! Bardzo podobny zobaczyłam kiedyś w Mohito i zakochałam się, niestety cena była zbyt wysoka, a na ten sweterek była przecena -30% także nie jest źle.  W każdym razie moim zdaniem ten sweterek jest przecudowny. Dla zainteresowanych, można go znaleźć w Reserved. 


iii dostałam również takie śliczne różowe słuchawki, bo moje ukochane niebieskie z panasonica zgubiłam już jakiś czas temu :/.



Mikołaj nie zapomniał również o słodyczach! 






P.S. Otrzymałam również bieliznę, ale zbyt kontrowersyjną żebym mogła ją tu pokazać ;-PP






Pochwalcie się Kochane, podzielcie tym co Wy dostałyście albo same sobie kupiłyście w ostatnim czasie! :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz