Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 17 grudnia 2013

Prób ciąg dalszy ;-)

Witajcie Kochane! Przychodzę dzisiaj do Was z makijażem, który naprawdę nie jest trudny w wykonaniu (zwłaszcza, że ja dałam sobie z nim radę ). Do wykonania  użyłam tylko dwóch cieni, może nie jest to makijaż na co dzień, ale zbliża się sylwester, czy święta, także wiele okazji do wypróbowania  :-) Mam nadzieję, że Wam się spodoba i może spróbujecie wykonać podobny, albo się po prostu zainspirujecie .


P.S. Przepraszam za czupiradło na mojej głowie, ale zwyczajnie  nie chciało mi się układać włosów ;D













Do wykonania makijażu użyłam : 


  • Podkład Healthy mix z Bourjois 
  • Puder z MAC'a   

    • Cień granatowy z drobinkami, z Vipera ( użyłam go w załamie oka oraz na całą dolną powiekę) 
    • Fioletowy cień z drobinkami firmy Vipera (cała powieka ruchoma)    
     

    • Korektor pod oczy z Miss Sporty
    • Korektor z Rimmel'a  jako baza pod cienie

     
    •   Twarz wykonturowałam matowym bronzerem z Vipery (odcień karmel)

    •   Wytuszowałam rzęsy maskarą z Wibo 
     
    •   Do brwi użyłam kredki z Rimmel'a 


  • Usta pomalowałam szminką w kredce z Atora


Makijaż wykonałam głownie nowościami w mojej kosmetyczce, których jeszcze nie pokazywałam, ale za jakiś czas zrobię haul, to będziecie mogły dowiedzieć się o nich coś więcej :-)

Całuję! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz