Translate

Szukaj na tym blogu

sobota, 14 grudnia 2013

Golden Rose Paris .


Witajcie! Dzisiaj chcę Wam pokazać mój ostatni nabytek lakierowy, który będzie dopiero w kolejnym haul'u. Przepiękny metaliczno - srebrny kolorek, z drobinkami brokatu , kiedy  go tylko zobaczyłam, pomyślałam- będziesz mój i tak się właśnie stało ;-D Moim zdaniem kolorek  jest bardzo zimowy, świąteczny :-)





Kolor nr 139.



Cieniutki, ale bardzo wygodny w użyciu i precyzyjny pędzelek. Jedna warstwa lakieru wystarcza aby nasza płytka paznokcia była ładnie pokryta, ale przy dwóch oczywiście wygląda znacznie lepiej. Lakier ma śliczne wykończenie, pięknie mieni się w świetle, jest po prostu cudowny !


Cena :  6zł w osiedlowej drogerii.


Po 5 dniach ...
 
lewa dłoń.


prawa dłoń.

 ŁAŁ , naprawdę wielkie łał! Tyle co ja moczyłam swoje dłonie, sprzątałam etc , a lakier niewzruszony. Jedynie delikatnie zdarte końcówki! Test zdał na 6 :-) Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz