Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 11 grudnia 2013

Rozdanie Świąteczne/Noworoczne ! :-)

  Witajcie Kochane! Zapraszam Was do udziału w zabawie, gdzie jedna z Was wygra kilka drobnostek. Niech to będzie taki prezent Świąteczno - Noworoczny :-)

 

Ogólne informacje :

1. Organizatorem tego konkursu jestem ja sama i sponsorem nagród także ja.

2. Konkurs trwa od 11.12.2013 - 31.12.2013.

3. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone w ciągu 4 dni od zakończenia rozdania.

4. Jeśli w ciągu 2 dni od ogłoszenia wyników nie dostane adresu  zwycięzcy, będę niestety musiała wybrać inną osobę.

5. Każdy może wziąć udział w konkursie.

6. Nagrody są nowe, nie używane.

7. Jako organizator konkursu zastrzegam sobie możliwość zmian w regulaminie.

 

Warunki jakie trzeba  spełnić :

1. Warunkiem udziału w konkursie jest obserwowanie (publiczne) mojego bloga.

2. Trzeba polubić mnie na facebooku (znajduje się z prawej strony)

3.  Trzeba umieścić baner na swoim blogu.

4.  Notka informacyjna o moim rozdaniu na blogu lub facebooku.

5.  Dla zwiększenia szans wygranej - pozostaw komentarz pod którymś z postów.

6.  Odpowiedz na pytanie  : Jakie jest Twoje najmilsze lub  które najbardziej utkwiło Ci w pamięci wydarzenie, związane z okresem świątecznym, ze Świętami Bożego Narodzenia ☻

7. Proszę o schemat w komentarzu pod tym postem : Obserwuję jako  ; lubię na fb jako; baner tak/nie ; notatka tak/nie ; komentarz tak/nie .

 

Nagrody : 

Extase balsam do ciała ;

Aknicare cream ;

Malutki zestaw Effaklar żel + Effaclar K ;

Lakier do paznokci Wibo ;

Różne próbki (ziaja,skin79,la roche posay)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz