Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 października 2013

TAG : ♥KOCHAM JESIEŃ ♥

KOCHAM JESIEŃ






Witajcie Kochane !


Przychodzę dzisiaj do Was z czymś nietypowym na moim blogu, ponieważ będzie to TAG. Mój pierwszy Tag, który w pełni zwie  się : Kocham Jesień <3. Jestem bardzo podekscytowana, gdyż pierwszy raz coś takiego robię i naprawdę chcę to zrobić jak najlepiej . Mam nadzieję, że Wam się spodoba i przyłączycie się do zabawy ! :-)

No to zaczynamy...

Wspomnę jeszcze tylko, że pytania zaczerpnęłam z filmiku jednej vlogerki    ----->  O, Jej :-)


1. Ulubiona szminka na jesień ?


Tutaj chcę Wam pokazać kolory, które na pewno będą moimi ulubionymi w tą jesień, niekoniecznie tych firm. 

* pierwszą  szminką jest Rimmel By Kate. Bardzo ładny, brązowawy nude, moim zdaniem idealny na tegoroczną jesień. Ten kolor oraz inne kolory nude będą moimi ulubionymi i bardzo często będą gościły na moich ustach .


* drugą szminką, a raczej "szminką w płynie" jest Paese Manifesto. Wiem, że wiele dziewczyn na jesień rezygnują z takich mocniejszych, bardziej ostrych kolorów jak fuksja i wybierają zgaszone kolory. Jednak ja się temu sprzeciwiam i zamierzam nosić na ustach również i takie kolorki :-)



2. Ulubiony lakier na jesień ? 


Tą jesienią na moich pazurkach będą gościły ciemne kolory, takie jak brązy, ciemne czerwienie, butelkowa zieleń i inne . Między innymi te, które są na zdjęciu, również będę używała matowych lakierów, ponieważ bardzo lubię je używać w okresie jesień/zima .


Na przykład taki matowy z Inglota. 


3. Co najbardziej lubisz pić w jesień ?

*


Jednym z moich ulubionych napoi jesienią jest kawa <3 pije ją oczywiście przez cały rok, ponieważ kocham kawę, ale jakoś w jesień i zimę mam na nią jeszcze większą ochotę i smakuje ona jeszcze lepiej! Polecam tą ze zdjęcia, jest cu do wna:-)



*  
Oczywiście musi znaleźć się tu kakałko, ja teraz mam akurat takie i nie jestem jego fanką, bardziej polecam Nesquik, to jest trochę za mocne i gorzkie. Uwielbiam jesienią pić kakao, świetnie wpisuje się w klimat i nigdy nie smakuje tak dobrze jak właśnie w tym okresie !

*  

I ostatnim ulubionym napojem jest herbatka, jaka? oczywiście zielona ! Mam obsesje na punkcie zielonej herbaty, rzadko piję inna . Pije ją cały rok i jest ona moim największym ulubieńcem, nie tylko jesiennym . Polecam tą ze zdjęcia, jest przepyszna i bardzo porządnie opakowana aby przypadkiem nie wywietrzała :-)


4. Ulubiona świeca zapachowa ?

Muszę się przyznać bez bicia, że nie mam owej, ponieważ rzadko palę świeczki, a jak palę, to jedną na kilka miesięcy i jakoś nie przyzwyczajam się do jej zapachu. Lubię świece, ale jakoś żadna szczególnie mnie nie zachwyciła, a na te sławne z yankee candle szkoda mi kasy, może wtedy zmieniłabym zdanie co do świeczek, ale 80zł czy 90zł za świeczkę, to moim zdaniem głupota. Zdecydowanie wolę woski, potpourri, kadzidełka,  czy olejki zapachowe, a to dlatego, że mają intensywniejsze zapachy, które naprawdę czuć w mieszkaniu podczas palenia i te rzeczy naprawdę mi się sprawdziły, a nie kosztowały wiele. 

*

Polecam te olejki zapachowe z NUNO-NANA (np. Galeria Bonarka), które kosztują 9zł, a są świetne. Ja mam o zapachu Eukalyptus, który uwielbiam i na pewno będzie moim ulubieńcem tą jesienią !



* polecam również woski, ja tutaj mam z yankee candle, ale inne firmy również je mają. Jesienią ten zapach oraz inne równie ciężkie i te takie bardziej czekoladowe, słodkie itp będą moimi ulubionymi i na pewno będę często je paliła, ponieważ  w tym czasie naprawdę częściej kupuje jakieś kadzidełka etc i je palę, jakoś w   mieszkaniu jest wtedy przytulniej. 


5. Ulubiony zapach na jesień (perfumy)?


Zdecydowanie będzie to ta trójca ! Beyonce - baardzo słodkie, a ja takie uwielbiam używać kiedy jest coraz mroźniej . Ming Shu z yves rocher - moje ulubione perfumy ! ciężkie, słodkie, po prostu kocham <3 mam je już niestety  na samym dnie, nie wiem co zrobię jak się skończą : ( Beckham Story - mój ostatni zakup perfumowy, przepiękny zapach, który bardzo często będę miała na sobie jesienią. 


6. Ulubione akcesoria na jesień ? 


Długo się zastanawiałam nad tym pytaniem, ponieważ nie mam jakiś ulubionych akcesoriów, wszystkie lubię, ale żebym uwielbiała któreś.. ee ja raczej nie przywiązuję do takich rzeczy wielkiej wagi. Postanowiłam uznać, że takim akcesoriem będzie taki oto kominek :-) jako, że bardzo często na jesień palę różne olejki zapachowe, to pomyślałam, że t mogę uznać je za ulubione "akcesorio" (wiem, nie ma takiego słowa) !


7. Gdybyś poszła na imprezę Halloween'owa za co byś się przebrała??

 Hmmm zawsze chciałam przebrać się za wampirzyce ! ;-D Za piękną, niebezbieczną, ale bardzo elegancką wampirzycę. Moje niespełnione marzenie, przeżyć prawdziwe Halloween w przebraniu wampira :D


8.  Jaki trend na jesień podoba Ci się najbardziej ? 


Bardzo lubię kiedy przychodzą chłodne dni, moja kochana jesień i mogę zacząć nosić sweterki. Bardzo lubię kupować i ubierać prze różne swetry, zwłaszcza te dłuższe zakrywające pupę i które można nosić do legginsów czy rajstop.  Także można powiedzieć, że to mój ulubiony trend jesienny :-)

9. Co lubisz, a czego nie lubisz w jesieni ?


Zacznę od tego czego nie lubię : Baardzo nie lubię deszczowej jesieni! Wiem, że właśnie wtedy najczęściej pada, ponieważ taka właśnie  jej uroda, ale ja tego tak strasznie nie lubię! Tego wilgotnego powietrza, które robi z moimi włosami co chce, wrrrr :/ Może być pochmurno, ponieważ taką jesień również uwielbiam, ale bez deszczu!


A co lubię?? 
Wszystko poza tą jedną rzeczą! Kocham jesień ze względu na chłód, kolory, klimat jaki nam stwarza, za to że szybko robi się ciemno, za wieczorne mroźne spacery, w blasku latarni . No po prostu KOCHAM JESIEŃ ♥




Otagowuję :  Mama testuje oraz Koko beszamel !

Zapraszam do zabawy Wszystkich chętnych, byłoby miło gdyby osoby otagowane odpowiedziały takim właśnie postem, ale poza tym to zapraszam do zabawy WSZYSTKICH :-) 

Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz