Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 9 października 2013

Kilka nowości z ostatnich kilku dni :-)


Hej Kochane :*

Dzisiaj po raz kolejny, tym razem tak na szybciutko nowości, które pojawiły się w mojej kosmetyczce, z ostatnich kilku dni !

NIVEA - odżywcze mleczko do ciała, dla skóry suchej oraz bardzo suchej. Zawiera olejek migdałowy i aktualnie te wszystkie mleczka z Nivea są na promocji w supermarkecie Carrefour. 

Cena : 14,99zł/400ml


Delia - mleczko do demakijażu twarzy i oczu. Potrzebowałam czegoś taniego do demakijażu samej twarzy i zdecydowałam się na to, ponieważ pierwszy raz widzę to na oczy, a ja uwielbiam testować ! Kosmetyki pielęgnacyjne Deli znajdziemy w Carrefourze.

Cena : 5zł/200ml


NIVEA - invisible for black & white. Przeciw śladom na białych i czarnych ubraniach, wszystkie dezodoranty w kulce z Nivei również są na promocji. 

Cena : 8zł/50ml


Garnier mineral - kolejny dezodorant, ten natomiast kupiła mi mama, ponieważ nie wiedziała, że wcześniej już sama sobie zakupiłam inny, ale będę miała na zapas  :-)  Ten posiada w środku kuleczkę mieszającą nasz produkt, bardzo fajna sprawa. 

Cena : ok.10zł/150ml




Verona - czarna henna do ćwiczeń :-)


Cena : ok.5zł/15ml




Zwyczajny pędzelek no name, za 3zł, który kupiłam do nakładania henny .


I to wszystkie nowości, nie jest ich wiele, ale jak na razie mam wszystko, a nawet aż nad to! :-D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz