Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 9 października 2013

Dove Body Butter.

Od producenta :

Dove - intensywnie odżywiające masło do ciała, dla skóry bardzo suchej, z kremową formułą. Odżywia oraz pomaga odbudować jej gładkość .

Skład : 


Moja opinia:

To masło mnie zachwyciło! Jak wspominałam w haulu, wydawało mi się, że ten produkt pomógł mi w odbudowie moich strasznie wysuszonych kolan. Teraz jestem tego pewna! Po pierwsze, masło ma świetną zbitą konsystencje, która przy cieple dłoni szybko się rozpuszcza, bardzo łatwo rozsmarowuje i od razu wchłania. Po drugie zapach, który uwielbiam - baardzo lubię takie klasyczne zapachy kremów, jak na przykład  Nivea czy Dove, a ten właśnie tak pięknie pachnie . Nie jest to nachalny zapach, tylko bardzo subtelny, długo  utrzymujący się na ciele, czy naszej piżamce :-) Jeśli chodzi o jego skuteczność, jak już pisałam, bardzo mi pomógł! To, co obiecuje nam producent, spełnia się w 100%.  Zauważyłam, że moja skóra stała się bardziej nawilżona, wygląda o niebo lepiej, nie wiem jakim cudem, ale zmniejszyły się moje rozstępy na udach, odkąd zaczęłam używać tego produktu. Naprawdę wspaniale nawilża, w samym wyglądzie skóra wygląda znacznie lepiej, zdrwowiej, a kiedy ją dotkniemy, to jest mięciusia i bardzo przyjemna.Wiem, że cena nie jest niska jak za taką pojemność, zwłaszcza, że produkt nie jest zbytnio wydajny ;/myślę, że  związane jest to  z jego konsystencją, szkoda , ponieważ jest naprawdę cudowny, ale ta cena..
Jeśli tylko będzie na promocji, to z pewnością go zakupię, w regularnej cenie - wątpię.






Czy kupię ponownię ?

Jeśli będzie na promocji, ponieważ 20zł, to trochę za dużo, mimo że produkt jest fenomenalny.


Inne  : 

Ważne 9 miesięcy od otwarcia ;

Cena : 20zł/250ml;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz