Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 13 sierpnia 2013

Wakacyjne zakupy biżuteryjne :-)

Podczas mojego pobytu nad morzem, nie mogłam powstrzymać się przed kupieniem kilku bransoletek. Zwłaszcza, że co krok mamy stoisko z kolorowymi, świecącymi i zapraszającymi nas do kupna bransoletkami ;-D Musiałam! Zdecydowałam Wam je pokazać, ponieważ może któraś z Was mieszka we Władysławowie i coś sobie wypatrzy, albo po prostu spodoba jej się jakaś bransoletka i poszuka podobnej  :-) 

 1.


1


Pierwszą bransoletką jest bransoletka z fioletowych koralików, połączonych czarnym rzemyczkiem, z tyłu zahaczana na srebrne kółeczko. Kosztowała całe 4zł i kupiłam ją,jak już wspominałam, we Władysławowie.

2.

Drugą bransoletką jest taka neonowo - żółta z diamencikami na czarnym rzemyku, z tyłu ściągana, niestety mnie się ten ściągacz zepsuł już po pierwszym razie, ale jakoś ją naprawię. Kosztowała także całe 4zł.


3.


Trzecią bransoletką jest taka granatowa z koralików i jednym diamencikowym. Baardzo podoba mi się ta bransoletka, super wygląda do lekko opalonej skóry, jest elegancka i kosztowała tylko 10zł.


4.


Kolejną jest neonowa bransoletka z gumy i także ma trzy kuleczki z diamencikami. Zapina się na magnes i ona kosztowała 12zł.

5.
Różowa koralikowa z serduszkiem, za 4zł :-)

6.


I ostatnimi bransoletkami są dwie koronkowe bransoletki po 3zł. Jedna w serduszka i jeśli się nie mylę, to Kajmanowa ma taką samą, natomiast druga jest czarna w pacyfki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz