Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Kallos, Jasmine, Nourishing Hair Mask.

ocena - 5/6


Kallos Jasmine - Maska do włosów z jaśminem, odżywia oraz nawilża nasze włosy (prawda czy tylko obiecanki producenta?).


Czy działa??

Tutaj muszę przyznać jej 5na 6 gwiazdeczek!  Opis na etykietce maski, nie jest tylko pustymi obiecankami producenta, ta maska naprawdę działa. Ja jestem nią zachwycona, tym jak świetnie nawilża, odżywia i pięknie pachnie. Na co dzień nie używam żadnej odżywki, ponieważ najzwyczajniej mi się nie chce. Dlatego po kilku dniach mycia samym szamponem, moje włosy są trochę przesuszone i nie wyglądają najlepiej oraz nie układają się tak jakbym chciała. Dlatego co kilka dni  szykuję moim włosom odnowę właśnie z tą maską. Nakładam ją na lekko mokre włosy i zostawiam na 10-20 minut, spłukuję bardzo obficie włosy i suszę. Po takiej kuracji są one mięciutkie w dotyku, super nawilżone i odżywione! błyszczą, bardzo ładnie się układają i pięęknie pachną. Na moich włosach zapach utrzymuje się cały dzień, może trzymałby się i dłużej, ale ja myję włosy codziennie. 

Użyłam jej z 5,6 razy, a nadal pełne opakowanie. Jest bardzo wydajna!



Czy warto ją kupić??
Zdecydowanie TAK! Zwłaszcza, że jest bardzo tania, jak na tak wysoką jakość.


Zalety :

+cena
+wydajność
+działanie
+zapach

Wady :
-dostępność


Cena : około 8,9zł/275ml


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz