Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 14 sierpnia 2013

Astor, Fash`n Studio Fruity Scent (Pachnący lakier do paznokci).


Astor (pachnący lakier do paznokci) fruity scent, w kolorze 108. Jest to taki piękny soczysty pomarańczowy kolor. Pożyczyłam ten lakier od koleżanki i nie miałam pojęcia, że jest on zapachowy, natomiast wczoraj kiedy pomalowałam nim paznokcie, poczułam delikatny pomarańczowy zapach. Dopiero dzisiaj kiedy przeczytałam troszkę o tym lakierze, dowiedziałam się, że jest zapachowy i muszę przyznać - to  nie kłamstwo, lakier pachnie naprawdę. Niestety zapach utrzymuje się tylko jeden dzień, ale moim zdaniem to i tak długo, jak na lakier do paznokci.



Cena takiego lakieru, to około 8zł/6ml




Jeśli chodzi o to, jak się pracuje z tym lakierem, niestety nie jest już tak kolorowo. Lakier ma strasznie cieniutki pędzelek, który jest strasznie niewygodny i robi smugi. Potrzeba 2, 3 warstw żeby przykryć płytkę paznokcia, przez co tworzą się bąbelki powietrza, ponieważ mamy grubą warstwę lakieru. Trzeba się napracować żeby ten lakier nałożyć i aby paznokcie wyglądały ładnie.
Polecam ten lakier ze względu na kolor, z trwałością nie wiem jak jest, ale jak tylko coś odpryśnie to dam znać. 

Czy warto kupić?

Są lakiery tańsze, a znacznie lepsze. Natomiast można kupić i wypróbować, gdyż nie jest to wielka cena :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz