Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 9 lipca 2013

Szybki haul!

Dzisiaj przychodzę do Was z szybkim lipcowym haulem. Może coś Wam wpadnie w oko, zapraszam! :-)


1.

Krem do ciała, który kosztował mnie 10zł. Ja zakupiłam go na stoisku w Iwoniczu Zdroju i już przetestowałam. Mogę z czystym sercem powiedzieć, że cudownie nawilża i ma fantastyczny zapach!

2.
Bielenda oczyszczająca maseczka wygładzająca, efekt detoksykujący. Kosztowała około 3 zł i ja kupiłam ją w Rossmanie, użyję, to zobaczę czy warta uwagi.

3. 

Veet debiut, plastry do depilacji, za około 12 zł. W środku jest 5 podwójnych plastrów oraz dwie chusteczki po depilacji.

4. 

Płyn do kąpieli solankowy "Iwoniczanka", za 7zł i także kupiłam w Iwoniczu Zdroju. Piękny zapach, super się pieni, użyje więcej razy, to zrobię recenzje .

5.

 Sól do kąpieli także firmy Iwoniczanka, za 12 zł o zapachu lawendy.

6. 
Maybelline colo rama, lakier do paznokci za około 10zł, piękny mleczny kolor, gruby pędzelek. Kolor numer 31.

7. 
BeBeauty żel pod prysznic "Brazylia"z ekstraktem, z guarany, kosztował około 5zł. Ma przepiękny zapach(długo utrzymuje się na skórze), zawiera drobinki peelingujące, których ja jednak nie czuję, natomiast gorąco go polecam, posiadam również zapach "Japonia" i także go polecam. Uwielbiam te żele!!

8. 
Aussie szampon do codziennego stosowania, kosztował około 30zł, ma piękny zapach, już widzę, że jest wydajny i po pierwszym użyciu widzę leciutką poprawę w wyglądzie moich włosów.

9. 


Eveline BB Cream, matujący krem bb 8w1. Kosztował około 15zł i ja mam do cery jasnej. Jeszcze nie używałam, ale ma bardzo dobre recenzje. 

10. 


Alterra olejek do masażu o zapachu migdałów i papai, kosztował około 15 zł i jest aktualnie na promocji w Rossmanie. Można go używać praktyczne do wszystkiego, do smarowania ciała, olejowania włosów, masażu etc.

To już wszystkie kosmetyki, natomiast mam jeszcze jeden gadżet :


Jest to lusterko zamykane za 23 zł z groszami, które kupiłam w Rossmanie. Ma szkło podwójnie powiększające oraz normalne. Wielkość to 15 cm na 15cm, zamykane, przenośne, super sprawa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz