Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 10 lipca 2013

Mała paczuszka, a w niej...



Przyszedł dzisiaj do mnie sms, że paczka o numerze ... ma dzisiaj do mnie przyjść. Godzina 16:30, a paczki nadal nie ma, straciłam już całkowicie nadzieje, że przyjdzie ona dziś do mnie, a co gorsza będę musiała po nią iść na poczte, mimo iż zapłaciłam za przesyłkę prawie 20zł. A tu niespodzianka! Przyszedł Pan z przesyłką, byłam mega podekscytowana i nadal jestem ;-D 
A co jest w tej oto paczce? Po napisie na naklejce bezpieczeństwa można się już domyślić...

 

Szczelnie zawinięte folią bąbelkową, z kodem niespodzianką, w środku znajdowała się...
\
Cudowna paletka Sleek - oh so special, aaa!  Zamówiłam ją w niedziele, zamówienie zrealizowano w poniedziałek, byłaby wczoraj gdyby nie moja mała pomyłka. Super szybkie i porządne dostarczenie, żadnego kłopotu czy uszkodzenia. Kosztowała jak widać na paragonie 37,50zł, ja wybrałam sposób dostawy - przesyłka za pobraniem (zapłata listonoszowi, kurierowi po dostarczeniu nam przesyłki) i kosztowała ona 18 zł, także ogółem zapłaciłam 55,50zł. Uważam, że nie jest to dużo jak za tak wspaniałą paletkę i takie szybkie dostarczenie jej!




W środku wygląda ona tak, piękne kolory, podwójny aplikator, lusterko. Jedyne moje rozczarowanie, to wielkość tej paletki. Zawsze  kiedy oglądałam filmiki albo blogi dziewczyn, które przedstawiały tą paletkę, to wydawało ona się zdecydowanie większa. Natomiast jest ona hmm mała ;-D Ale to i tak nie zmienia moje zdania, że paletka jest cudowna i warta tej ceny.



1 - Pamper ( jaskrawy róż)
2 -Gateau (jasny błyszczący fiolet)
3- The mail (jasny brąz)
4 - Boxed (ciemny brąz)
5- Wrapped up ( czekoladowy jasny)
6- Noir (czarny)
7- Celebrate  (błyszczący ciemny brąz)
8- Glitz ( jasny czarny błyszczący)
9- Gift basket ( błyszcząca miedź)
10- Ribbon ( róż)
11 - Organza ( brązowo miedziany błyszczący)
12 - Bow ( ledwo widoczny na dłoni, biały matowy, jednak kiedy rozcierałam go na dłoni, to połyskiwał delikatnie).

To wszystkie kolory tej paletki, jest ich 12, są naprawdę pięknie napigmentowane, mogę nawet śmiało powiedzieć, że troszkę lepiej od cieni z Inglota, łatwo się je rozprowadza, są w dotyku takie delikatnie kremowe, bardzo przyjemne. Ja jestem nimi jak na razie zachwycona i nie mogę się doczekać kiedy je wypróbuje! Dam Wam znać jak się spisują :-)

 Paletkę zamówiłam na tej stronie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz