Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 10 lipca 2013

Mariza - silikonowa baza pod makijaż.


"Mariza, Sylikonowa Baza Pod Makijaż" matująco-wygładzająca, za którą zapłaciłam około 15 zł, w osiedlowej małej drogerii. Był to bardzo dobry zakup pod wpływem chwili. Potrzebowałam czegoś co przedłuży trwałość mojego makijażu i co najważniejsze pomoże utrzymać mi mat, ponieważ wybierałam się na imprezę, a to idealne wydarzenie do zastosowania tego typu kosmetyku. Jak wspomniałam używałam jej na imprezach, ale także w dni kiedy wiedziałam, że będę cały dzień poza domem, albo kiedy miałam jakieś ważne spotkanie, w tego typu sytuacjach, nie używam tego codziennie, ponieważ nie chcę obciążać mojej buzi na co dzień ( chociaż wydaje mi się, że ta baza nie obciąża i można jej spokojnie używać codziennie, ja tego nie robię, gdyż wolę nie ryzykować i nie chcę się "zapchać"). 

Ma konsystencje takiej kremowej galaretki, w dotyku jest milutka i leciutka jak puch. Baardzo przyjemnie się ją nakłada oraz rozprowadza na twarzy, spokojnie można to robić dłońmi. Szybciutko się wchłania, stapia ze skórą i świetnie wygładza, efekt widoczny jest od razu. 


Jej kolejnym plusem jest niesamowita wydajność, posiadam ją od co najmniej czterech miesięcy i jak widać zużycie jest znikome (oczywiście nie używam jej codziennie, ale bardzo często).


+cena
+wydajność
+działa tak jak producent nam obiecuje (wygładza,matuje,przedłuża trwałość makijażu)
+nie uczula
+nie zapycha
+ma śliczny uzależniający zapach
+wygodne opakowanie z pompką 


-dostępność (nie widziałam jej nigdzie poza swoją drogerią osiedlową)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz