Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 16 lipca 2013

Mała przesyłka kosmetyczna.

 Przyszła do mnie wczoraj przesyłka, a w niej dwie próbki kremu bb firmy Skin79 orange vital + darmowa próbka jakiegoś kremu. Zamówiłam je na allegro i razem z przesyłką zapłaciłam 11zł. Próbki  mają pojemność 2g, są to bardzo małe próbki, ale wydaje mi się, że jedna starczy na co najmniej dwa razy. Ja nie mogłam się doczekać i od razu musiałam wypróbować ten produkt, który jest tak zachwalany w internecie, zużyłam niecałą połowę jednej próbki, starczyła na całą twarz i trochę szyi. Muszę powiedzieć, że jestem tym kremem oczarowana! bardzo długo szukam idealnego kremu bb, ponieważ nie chcę codziennie używać podkładu, zwłaszcza w takie upalne dni jakie nas czekają. Nie chcę krakać i po jednym zastosowaniu oceniać produkt, ale wydaje mi się, że znalazłam swój wymarzony krem BB!

Krem fantastycznie stapia się z naszą twarzą, bardzo dobrze kryje (popękane naczynka delikatnie prześwitują i trzeba użyć dodatkowo korektora), ślicznie pachnie, matuje i to na dość długo, nawet bez użycia pudru. Dodatkowo ma świetny kolor, bardzo jasny, ponieważ tutaj nie ma wyboru koloru, dostajemy jeden, ale on wspaniale się stapia, także polecam wszystkim. Nie czuć w ogóle, że ma się go na twarzy, same pozytywy!

jak widać na zdjęciu, nie podkreśla suchych skórek (bardzo ładnie nawilża), idealnie się stapia ze skórą i baardzo ładnie kryje. Ja się w nim zakochałam <3


Tutaj można kupić pełną wersje kosmetyku  oczywiście nie jest to tani krem, ponieważ jest to produkt koreański i nie jest dostępny w Polsce, także na przesyłce sporo przepłacamy. Radzę też poszukać na allegro, tam zawsze jest taniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz