Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 16 lipca 2013

Mini haul dnia :-)

Zapraszam na mini haul kosmetyczny oraz jeden okazyjny dodatek :-)



Wybrałam się do Rossmana głownie po pędzle do cieni i jak widać zaopatrzyłam się w pędzelek firmy For your beauty oraz Elite Models. Pierwszy pędzelek, z przeźroczystym trzonkiem firmy FYB, kosztował 6zł z groszami, jest bardzo mięciutki, wygodnie się go trzyma i jest bardzo tani. Drugi pędzel firmy EM kosztował 11zł z groszami (cena promocyjna) i z jednej strony ma bardzo delikatne włosie, a z drugiej  ma gumowy aplikator, którym możemy np zarysować kontur oka. Z obu pędzelków jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza, że kupiłam je po tak okazyjnej cenie.




Do pędzla firmy Elite Models, dodatkowo był przyczepiony gratis- dwie gąbeczki do podkładu płynnego lub w kamieniu.




Następną rzeczą, po jaką udałam się w Rossmanie, jest serum do biustu, które ma nam biust powiększać, ujędrniać, wypełniać oraz modelować. Dużo obiecanek, na razie nie mogę powiedzieć czy są to tylko takie "obiecanki cacanki", czy rzeczywiście to działa. Użyłam tego dopiero raz i jedyne co mogę powiedzieć o tym serum, to to, że ma piękny delikatny kwiatowy zapach :-) Kosztowało około 14 zł.


Jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne, to koniec. Mogę jeszcze Was poinformować, że w magazynie Rossmana (Skarb) jest próbka żelu Carex. To tak dla chętnych wypróbowania i ciekawych  tego produktu :)





A teraz obiecany dodatek

Zdjęcie może nie jest za wyraźnie, ale jak widać są to kolczyki - kłodeczka wkrętka oraz kluczyk na takim dłuższym łańcuszku. Śliczne, z jajem i na dodatek baardzo tanie, kosztowały mnie 2zł bez grosza, w Pepco. Także jeśli macie w swoim mieście ten sklep, to pędźcie do niego, są teraz duże okazje i wyprzedaże!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz