Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 22 lipca 2013

Haul nie tylko kosmetyczny ;-)

Kilka kosmetycznych nowości oraz dwa niekosmetyczne gadżety. Wstąpiłam ostatnio po drodze do biedronki i oczywiście jak to ja, nie mogłam powstrzymać się przed kupnem kilku kosmetyków. Zwłaszcza, że były w tak świetnych cenach! Zapraszam na dzisiejszy haul zakupowy :-)


  Perfecta - wyszczuplający mus do ciała z wyciągiem, z grapefruita. Po wcześniejszym miłym zaskoczeniu produktem perfecta (masło do ciała pomarańczowe), nie mogłam się powstrzymać przed kupieniem tego musu, mimo że nie miałam w planach zakupów kosmetycznych, ale jak tu nie kupić, za cenę 7 zł z groszami?!

 Ma bardzo przyjemną konsystencję, dokładnie takiego puszystego musu, na dodatek ma piękny orzeźwiający zapach.




Kolejną rzeczą jest maska oraz wulkaniczny peeling do stóp firmy Perfecta. Taki zabieg kosztuje około 2 zł, nigdy nie miałam styczności z czymś takim, więc za taką cenę warto wypróbować :-)




Następną rzeczą jest dobrze znany płyn micelarny BeBeauty za 5 zł. Bałam się tego produktu szczerze powiedziawszy.. Ostatnio na wypróbowanie kupiłam sobie małą bioderme, chciałam sprawdzicz czy rzeczywiście jest taka dobra jak mówią. Teraz kiedy mogę porównać te dwa produkty, zgadzam się ze zdaniem kobiet, które śmiało mówią, że płyn BeBeauty jest porównywalny z biodermą. Ja śmiało powiem, że według mnie jest nawet troszkę lepszy od niej! Ani trochu nie podrażnia, nie szczypie, zmywa calutki makijaż, ma przyjemny zapach, jest tani jak barszcz! super wygodne opakowanie, czego chcieć więcej?!



Perfecta - odświeżający żel do mycia twarzy, cera normalna i sucha, kosztuje około 10zł. Ma bardzo ładny zapach, ale niestety nie powiem jak się sprawdza, ponieważ kupiłam go dla kogoś innego :-) 



 
 Chusteczki odświeżające, które kosztowały mnie całe 2zł, 15 chusteczek w opakowaniu z witaminą E i pięknym zapachem! Niestety nie kupiłam ich w Krakowie, a Myślenicach, ale może ktoś znajdzie je w swoim mieście. Za taką cenę i jakość super sprawa, po co przepłacać i płacić 5,6 zł za firmę?!



To już koniec wszystkich kosmetyków, które zakupiłam w ostatnim czasie. Teraz dwa gadżety :-)





Pierwszym "gadżetem" jest pierścionek zakupiony w Empiku. Kosztuje 15zł bez grosza i jest to taka piękna czerwona kokardka, firmy CAT&CAT. Ślicznie prezentuje się na dłoni, oryginalny dodatek na co dzień. 




Drugim gadżetem jest kominek, który kosztował mnie 10zł także w Empiku. Śliczny beżowo - szary, z klasycznymi wzorami, super!

Jeśli macie w swoim mieście Empik, to lećcie do niego! Są super przeceny, aż do -50%! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz