Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 22 lipca 2013

Mała paczuszka, z "wielką" zawartością !

Przyszła dziś do mnie niespodziewanie mała paczka, która ma dla mnie wieeelką wartość! A dlaczego? Ponieważ zawartość jej, jest cu do wna i bardzo oczekiwana ;-)




W środku opakowane w grubą warstwę folii bąbelkowej, którą już wyrzuciłam, zapakowany był mój kochany krem bb, firmy skin79 <3 oraz gratisowo sporo próbek !


 Za 40g płacimy 87zł z przesyłką, oczywiście na allegro, ponieważ w oryginalnym sklepie, że tak powiem, produkt kosztuje znacznie więcej. Na allegro możemy go dostać taniej i nie bójcie się, że może być to podróbka, nic takiego się nie zdarzy :-)
Eleganckie, porządne opakowanie skrywa fenomenalny krem, w którym się niedawno zakochałam i od razu zapragnęłam mieć pełnowymiarowy produkt! Koreański wyrób, skin79 orange vital, krem bb z ochroną przeciwsłoneczną 50, mój hit!

Jeśli chcecie konkretniejszą recenzję produktu, to piszcie :-)

A oto próbki, które otrzymałam :



 Wydaje mi się, że to jest maseczka, dedukuje z napisu Acorn Jelly Mask, ponieważ opisy tych produktów z tyłu, są po koreańsku.
 Tutaj wiem, że jest to krem z wyciągiem, ze śluzu ślimaka.

 Tutaj wydaje mi się, że jest to serum pod oczy z kawiorem.

A tutaj mała próbka mojego kremu bb orange vital oraz różowego kremu bb skin79.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz