Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 18 czerwca 2013

Lakiery 6 firm, które polecam + odżywka i utwardzacz.

Postanowiłam zrecenzować Wam 6 różnych lakierów, każdy innej firmy. Są to moje ulubione firmy pod względem lakierów do paznokci. Przykładowo pokaże z każdej firmy lakier, którego bardzo lubię i mogę szczerze polecić. Dodatkowo  na końcu polecę Wam moją ulubioną odżywkę do paznokci oraz utwardzacz :)




Sześć różnych kolorów, z różnych świetnych firm, w rzeczywistości kolory są o wiele ładniejsze. Niestety aparat nie umie odzwierciedlić ich realnego, pięknego  koloru :-)

 1. Pierwszym lakierem jest topper firmy Essence w kolorze 02 circus confetti. Kosztował około 10 zł , ma śliczne kolorowe drobinki, nie ma problemu z nakładaniem, nawet jak się trochę z nim przesadzi, to bardzo dobrze wygląda i nie widać tej przesady. Tani, duża buteleczka, badzo szybko schnie i daje niesamowity efekt. Ja maluje często samą odżywką i na to daje ten topper, efekt jest świetny i bardzo dobrze się trzyma. Jedyny minus, to problemy przy zmywaniu lakieru, ciężko schodzi. Lakiery essence możemy dostać w Douglasie czy Super Pharm .

2. Drugim lakierem jest matowy lakier INGLOTA w kolorze 715 i kosztował mnie 20 zł. To taki piękny pudrowy róż, który po wyschnięciu jest całkowicie matowy, nie odbija światła (na swatchu delikatnie to widać). Co do jakości lakieru, to mam małe zastrzeżenie, że mógłby się trochę dłużej trzymać. Tak czy siak nie jest źle, bo trzyma się kilka dni bez odprysków, świetnie wygląda na krótkich paznokciach. Cena mogłaby być o te pięć złoty mniejsza, alee polecam nawet za to 20 zł :)

3. Trzeci lakier, to lakier Sally Hansen w kolorze 340 mint sorbet i kosztował 20 zł. Ten lakier jest moim zdecydowanym ulubieńcem! Jakość jest bardzo dobra, warto dać każdego grosza za ten lakier. Piękny soczysty kolor, nawet jedna warstwa wystarcza aby pięknie pokryć płytkę paznokcia. Dłuugo się trzyma, na stopach, jak i paznokciach u dłoni. Cudowny lakier, cudowna firma, polecam!


4. Czwartym lakierem jest lakier firmy Selene w kolorze 211, kosztował około 3 zł! I to jest odkrycie wszech czasów, te lakiery, ich jakość jest po prostu fantastyczna. Za trzy złote? To jak za darmo, naprawdę wiele droższych lakierów nie umywa się jakościowo, do tej firmy. Uwielbiam tą firmę, mam pełno kolorów tej firmy i naprawdę uwielbiam. Na moich paznokciach trzymają się do 6 dni (może jakieś baardzo małe odpryski są, ale i tak polecam), trzeba niestety nałożyć dwie warstwy, ale to chyba nie problem :) 

5. Piąty lakier, to neonowy lakier Pierre Rene w kolorze 04, za około 10 zł. Bardzo dobra firma, super się utrzymuje, ma piękny kolor, idealny teraz na lato do opalonych stóp :) Duża pojemność, nie zasycha w buteleczce, natomiast na paznokciach bardzo szybko. Polecam!

6. Szósty lakier, to pękający lakier firmy Lovely, kosztował ok 10 zł i jest w kolorze nr 12. Ogólnie jestem zadowolona z niego, trzeba tylko uważać żeby nie nałożyć zbyt grubej warstwy bo wtedy może brzydko popękać i odpaść. Jeżeli jednak nałoży się go w miarę umiejętnie, to będzie pięknie wyglądał i bardzo długo się trzymał. Ładnie się komponuje z jaśniejszą zielenią pod spodem, polecam.

A teraz odżywka oraz utwardzacz do paznokci, który podbił moje serce!


Pierwszy jest utwardzacz do paznokci firmy Wibo, zawiera on proteiny i oczywiście przedłuża trwałość lakieru. Kosztował kilka złoty, nie wiem dokładnie, ponieważ go dostałam, ale można go znaleźć w Rossmanie. Spełnia zadanie i naprawdę przedłuża trwałość lakieru, ładnie nabłyszcza, ja go uwielbiam. 

Odżywka jest firmy EVELINE, którą wszyscy bardzo dobrze znają, jednak chciałam ją też zareklamować, ponieważ jest naprawdę warta uwagi. Ja kupiłam ją w biedronce za około 10 zł i był to świetny zakup, jak widać mam jej koncówke, ale starczyła mi na dość długo (na około 4 miesiące, przy częstym użyciu) i baaardzo ją polecam!!

Podsumowując, moimi ulubionymi firmami lakierowymi są, Inglot, Sally Hansen, Pierre Rene, Essence, Selene i  Lovely.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz