Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 13 czerwca 2013

4 ulubione kolorowe pomadki do ust, które polecam!

Chciałabym przedstawić Wam 4 kolorowe pomadki do ust, które są moimi ulubieńcami. Może i Wam przypasują :)



1. Pierwszą pomadką jest Mybelline " Super Stay 10 H Tint Gloss".



Kolor numer 370
Ta błyszczyko - szminka jest bardzo dobrym i bardzo trwałym produktem. Kosztuje około 30 zł, ja kupiłam ją -40%, czyli za ok 18 zł. Jestem wstanie dać za nią te 20 zł, ale 30 zł już nie, mimo że jest to bardzo produkt, to nie jest warta aż tak wygórowanej ceny. Nie trzyma się 10 godzin jak głosi napis na niej.  Szminka "wchodzi" dosłownie w usta, trzyma się dobrze i co najważniejsze kolor jest cudowny, pięknie napigmentowany. Niestety po zjedzeniu ściera się, jednak pigment delikatnie zostaje na ustach, nie schodzi  całkowicie, nadaje ustom soczystego koloru. Minusem jest także to, że pomadka delikatnie wysusza usta.  Baaardzo, ale to baardzo podoba mi się jej zapach i uczucie jakie daje na ustach. Ogólnie polecam ten produkt, jest jednym z moich ulubieńców.


2. Drugą pomadką jest szminka do ust firmy Inglot.



Kolor numer 52
Bardzo dobra pomadka do ust, bardzo ładnie nawilża, utrzymuje się około 3 godzin, niestety po jedzeniu trzeba robić małe poprawki. Kosztowała około 30 zł, warta swojej ceny w 90%, ma piękne, wygodne opakowanie, w miarę ładny zapach, piękny kolor, super trzyma się na ustach. Polecam!

3.Trzecią ulubioną pomadką do ust jest szminka z Wibo "Eliksir".



Kolor numer 07
Wibo nawilżająca pomadka do ust spełnia swoje zadanie w 100%, fantastycznie nawilża, wtapia się w usta i pozostawia je miękkie, nawilżone, dobrze się trzyma . Kosztuje około 8 zł, ja zapłaciłam jeszcze mniej, ponieważ kupiłam ją -40%. Opakowanie nie jest może zachwycające, wykonane troszkę " na odczep się", jednak najważniejsza jest zawartość. Słyszałam kiedyś, że jeśli jest beznadziejne opakowanie, to znaczy że oszczędzili na nim, a sam  produkt jest bardzo dobrej jakości. Tutaj sprawdza się to w stu procentach. Polecam!

4. Czwartą ulubioną pomadką jest szminka do ust firmy  CHIC, produkty tej firmy można znaleźć w sklepach Pepco.



Kolor numer 105

Szminka ma piękny kolor, nawilża, może nie jakoś spektakularnie, ale usta nie są wysuszone, a to ważne. Pięknie pachnie, przypomina w zapachu ciasto z cynamonem, cudowny zapach. Kosztowała ok 7 zł, opakowanie jest w porządku, jakość produktu  zdecydowanie jest tutaj wielkim plusem, trzyma się około 3 godzin. Warta swojej ceny, polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz