Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 1 grudnia 2014

WYPRZEDAZ!! "Skin79,Kobo,L'Oreal"

Witajcie Kochane!

Dzisiaj przychodzę z czymś zupełnie nowym na moim blogu, a mianowicie WYPRZEDAŻĄ! Zrobiłam porządek w swojej toaletce i troszkę kosmetyków, których nie używam z różnych powodów, uzbierało się, no i wpadłam na pomysł, że może któraś z Was będzie zainteresowana kupnem za symboliczne kwoty. Zauważyłam na wielu blogach, że dziewczyny robią podobnie, więc dlaczego nie spróbować, może akurat znajdziecie coś co chciałyście przetestować, ale szkoda Wam było wydać na to pełnej kwoty  :-) Zapraszam!



Zainteresowanych proszę

o kontakt mailowy

i podanie numerów wybranych kosmetyków -
 silverysoul1@gmail.com

Proszę pamiętać o koszcie wysyłki :-) 

AAA - oznacza sprzedane 


1.SKIN 79 , BB Vital Cream .


Buteleczka zawiera 40g.


Oryginalny krem BB z firmy "Skin 79", jest to ta słynna wersja "orange" . Butelka jest praktycznie pełna w 3/4 tych. Bardzo lubiłam ten krem, nawet zachwycałam się nim na swoim blogu, natomiast mam tak dużo podkładów, że nie zdążę go zużyć, tylko by się zniszczył, a był drogi i go szkoda. Może ktoś się nim zainteresuje :)

Cena proponowana : 25zł.

2. Eveline, matujący krem BB (8w1) - nowy (bez pudełeczka).




Eveline krem BB matujący, dla mnie niestety za ciemny - kupowałam w ciemno, ani razu go nie użyłam, opakowanie jest pełne. 

Cena proponowana : 10zł.

3. Bell, fluid matująco - kryjący -nowy.


Mam również do sprzedania nową buteleczkę fluidu z Bell.
Cena proponowana : 5zł.


4. Kobo, modelująco - rozświetlający korektor - nowy.


Bardzo się cieszyłam jak go dorwałam, niestety w złym odcieniu, nawet nie popatrzyłam na numerek, gdy kupowałam, bo byłam pewna że jest tylko jeden do wyboru. Numer tego korektora to 102 i buteleczka jest całkowicie pełna. 

Cena proponowana : 7zł.

5. Rimmel, Match Perfection - korektor w pisaku.




Korektor użyty kilka razy, niestety za ciemny o co najmniej kilka tonów dla mnie :/

Cena proponowana : 4zł.

6. Błyszczyk MCC.



Błyszczyk z lampką i lusterkiem, użyty maksymalnie 1 raz.

Cena proponowana : 5zł.

7. Inglot - szminka w kolorze nr 52.



Użyta maksymalnie 4 razy, niestety kolor do mnie nie pasuje i tak marnuje mi się w toaletce, dlatego chętnie komuś oddam .

 Cena proponowana : 5zł.



 A teraz 5 kosmetyków, które najchętniej sprzedałabym razem, za 6zł. Ewentualnie jeżeli ktoś będzie zainteresowany jednym produktem lub dwoma, to nie ma problemu : -) 


8.


 9.


 10.

11.


12.


13.
A te zgubę oddam za darmo ;) Dodatkowo dołączę komuś, kto napisze  pierwszy. Dla mnie za ciemny i leży tylko bezużytecznie, aż się wreszcie zepsuje, może komuś chwilę posłuży (kolor Vanille).

Całuję♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz