Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 11 września 2014

Różowe Ombre !


Witajcie Kochane :-)

Przygotowałam dla Was dzisiaj coś, co powinno spodobać się maniaczkom pomalowanych paznokci, ale oczywiście nie tylko! Jest to moja pierwsza próba z takim rodzajem  ozdabiania pazurków, który jest naprawdę prosty . Konkretnie chodzi tutaj o ombre z kropek, które możecie wykonać w jakich tylko odcieniach Wam się podoba, przy tym nie musicie mieć sondy do ich wykonania, ja robiłam to przy użyciu szpilki :) Mam nadzieje, że zainspiruję Was do wykonania czegoś podobnego, zapraszam.




Jako podstawę użyłam lakieru z Eveline, w numerze 267, piękny, mleczny odcień.



Natomiast do zrobienia wzorków użyłam trzech różowych lakierów, od lewej : GR nr 30 , Rimmel nr 247, GR Holiday nr 14.










 Zrobiłam po 2/3 rzędy tego samego koloru, ale to zależy od Was, jakiego efektu oczekujecie i jak długie macie paznokcie.  Mnie efekt końcowy bardzo się podoba, mam nadzieję, że Wam również!








Całuję ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz