Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 10 czerwca 2014

Denko!



Witajcie! Mam dla Was dzisiaj, po raz kolejny, troszku produktów, które zużyłam w ostatnim czasie do cna. Cooraz częściej takie posty pojawiają się na moim blogu i za każdym razem powtarzam, że jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa oraz dumna z samej siebie! Pełna mobilizacja, zużywam produkt i dopiero otwieram nowy, oczywiście zdarzają się wyjątki, ale jest ich coraz to mniej. Bez zbędnego ględzenia, zapraszam :-)





1. Pantene Aqua Light -  jeden z moich ulubionych szamponów, który ma cudowny zapach i fantastycznie oczyszcza. Kupię jeszcze nie raz.
2. Gliss Kur -  ekspresowa odżywka, która ma nadawać naszym włosom połysk oraz ułatwiać ich rozczesywanie, i to rzeczywiście robi. Na pewno kupię ponownie.
3. Luksja Revive - żel pod prysznic o zapachu granatu z marakują - cudo! Od zapachu można się uzależnić. Z pewnością kupię ponownie! 
4. Be Beauty - dobrze wszystkim znana sól do kąpieli z biedronki, jest to przyjemny gadżet, ładnie pachnie i umila nam kąpiel. Na pewno kupię jeszcze nie raz. 


5. Intimea - płyn do higieny intymnej z Biedry za grosze, którego jednak wykończyłam do mycia pędzli. Nie przypadł mi do gustu, nie dawał wystarczającego uczucia świeżości. Na pewno nie kupię ponownie. 
6. Physiogel - delikatny żel do mycia suchej oraz wrażliwej buzi. Sprawował mi się  świetnie, bardzo go lubię. Kiedyś na pewno do niego wrócę.
7.  Colgate MaxWhite - najzwyklejsza pasta do codziennego użytku, nie ja ją kupiłam, nie wybiela, taki średniak na co dzień. Ja jej nie kupię z pewnością.
8. Garnier Ultra Doux - odżywka do włosów z awokado oraz masłem karite, bardzo dobrze znana, świetna, jedna z moich ulubionych, polecam! Kupię jeszcze nie raz.


9. Sudocrem - wykończyłam również mój kochany kremik cud . Już nawet zakupiłam kolejny , polecam!
10. Ziaja- mój ulubiony, tłuściutki kremik do stóp. Z pewnością kupię jeszcze nie raz.
11. Blistex - najlepsza pomadka do ust, fenomenalnie je regeneruje i nawilża ♥ Na pewno kupię ponownie. 
12. Perfecta - maseczka nawilżająca, do której zawsze wracam, ponieważ jest tania i działa.
13. Tołpa - próbeczka nawilżającego serum, ale chętnie zapoznam się z pełnym produktem .


14. Garnier Fructis - kolejny ulubieniec wśród szamponów, piękny zapach i super oczyszczenie. Na pewno kupię jeszcze nie raz.
15. Iwoniczanka - solankowy płyn do kąpieli o zapachu róż. Był baardzo wydajny, mam go od ubiegłych wakacji,  a zakupiłam w Iwoniczu Zdroju i gdybym tylko miała dostęp do tego produktu, to z pewnością zakupiłabym ponownie.
16. Joanna Sensual - pianka w żelu do golenia, o pięknym zapachu, bardzo gęsta piana, wydajna, polecam! Na pewno kupię ponownie. 


No i na koniec, pozbywam się również mojej gąbeczki do mycia buzi, jakiś trzech starych lakierów oraz nożyka do skórek, którego już na pewno nie kupię i nie użyję, ponieważ to był największy błąd. Skórki powinno wycinać się cążkami do nich przeznaczonymi, amen ♥



Całuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz