Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Rossmann -49% na "oczy" - Co ja polecam ?


Witajcie Kochane!  Jak pewnie wiecie, teraz w Rossmannie przyszła pora na -49%, na produkty do oczu i w związku z tym chcę się z Wami podzielić tym, co ja polecam zakupić przy owej okazji :-)


*Kredki




Bourjois - Khol & Contour 16 h , w czarnym kolorze, który jest bardzo intensywny, kredka jest trwała na 4+, spokojnie mogę polecić tą serię  (test kredki ).







 Miss Sporty - Mini me eye liner w kolorze 040 Eucalyptus , automatycznie wysuwana, świetna kredka, polecam (test kredki).






Miss Sporty - Kohl kajal eye pencil , w kolorku 016 ocean . Bardzo fajna kredka, dość długo się utrzymuje, ma piękny intensywny kolor, ogólnie polecam kredki z Miss Sporty :-)






Rimmel - Eyebrow pencil  w kolorze 002 hazel. Łatwa w aplikacji, długotrwała, nie rozmazuje się, jest niedroga, ma fajny kolor dla blondynek, polecam. 


*Cienie   





Lovely - paletka 5 magnetycznych cieni, o świetnej pigmentacji. Cienie niestety troszkę się osypują, ale za taką cenę.. długo się trzymają na dobrej bazie, naprawdę polecam. 






Maybelline - Color tattoo, oczywiście nie mogłoby go tutaj zabraknąć. Świetny cień, cudowny do brwi, na powieki, długotrwały, niedrogi, ja go uwielbiam i szczerze polecam! Sama posiadam w kolorku 40 permanent taupe.






* Tusze do rzęs


Jedyną maskarą, którą mogę szczerze polecić, ponieważ mam ją wypróbowaną i bardzo ją lubię, to maskara z Maybelline Volum express turbo boost, która jest naprawdę świetna (Test tej maskary ) !!




Oczywiście nie byłabym sobą gdybym sama nie skusiła się na kilka rzeczy, chociaż wiem, że miałam nic już nie kupować :<  Ale powiedzcie jak tu się powstrzymać, kiedy to AŻ -49%?!


Skusiłam się więc na ...










Macie już swoją chciej listę? Pochwalcie się Kochane ;>


Całuję ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz