Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 20 marca 2014

Gotowa Na Wiosnę ! Makijaż.


Witajcie Kochane w ten słoneczny dzień, a przynajmniej mam taką nadzieję, ponieważ  w Krakowie pogoda jest przepiękna i aż grzech nie iść na spacer :-)  Dzisiaj mam dla Was kolejny makijaż, tym razem coś delikatnego, a zarazem  kolorowego, wiosennego, bo właśnie zbliżająca się wiosna była moją inspiracją.  Co tu więcej pisać, po prostu mam nadzieję, że moja propozycja lekkiego, wiosennego makijażu Wam się Kochane spodoba! Bez zbędnego gadania zapraszam na kilka zdjęć :-)









 Makijaż wykonałam ...



- shimmer powder, limitowana edycja z Essence,
- bronzer z Pierre Rene nr. 13,
- róż z Lovely  nr. 06,



- style liner metalic z Golden Rose nr. 01,
- pojedynczy cień z Pierre Rene nr. 40 nude,
- color tattoo z Maybelline nr. 40 permanent taupe,
-  cielista kredka na linię wodną z Mariza,


- pomadka Eliksir z Wibo nr. 07, a na nią nałożyłam,
- Essence nr. 12 sparkling miracle,
- rzęsy wytuszowałam fioletową maskarą z Bell,



- na buzie nałożyłam mój nowy podkład, który dostałam wczoraj, AffiniMat z Maybelline,
- przypudrowałam całość pudrem również z Maybelline , AffiniTone




Dajcie znać czy Wam się podoba i zachęcam Was do stworzenia swojej wersji makijażu wiosennego :-)


Życzę miłego dnia oraz dużo szczęścia z okazji Międzynarodowego Dnia Szczęścia ! 
Całuję ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz