Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 19 grudnia 2013

Świąteczne zdobienie paznokci :-)




Witajcie Kochane ! Dzisiaj dosyć późno przychodzę do Was z postem, ale niestety nie miałam wcześniej czasu ani możliwości  aby  wziąć się za niego . Przechodząc do tematu, chciałabym podzielić się z Wami moim wykonaniem , jednego z przedstawionych przez TheOleske, (jeśli ktoś nie zna kobitki, to serdecznie polecam jej kanał n yt  "TheOleskaaa", super babeczka :)  ) świątecznych zdobień pazurków.  Mam nadzieję, że spodoba Wam się  i spróbujecie wykonać coś podobnego, zapraszam :-)
















P.S.  Za modelkę posłużyła mi mama :-)





Użyłam : 

-Catrice Oh My Goldness ( Recenzja )

- zwykłego białego lakieru z Astor, który mam już bardzo długo, ale  go nie polecam.

- do zrobienia choinki i światełek z bombkami użyłam zwykłych kolorowych lakierów  : wibo, miss sporty, bell oraz catrice "oh my goldness".

- gwiazdeczki dostałam na urodziny, ale podobne dostaniecie praktycznie w każdej drogerii, czy osiedlowym sklepiku.

- ja choinkę robiłam metodą " na wsuwkę do włosów" bo niestety nie mam jeszcze ani jednej sondy 

:-) 



Jak Wam się podoba?? Może Wy też wykonałyście coś podobnego? Dajcie znać!!  ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz