Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Czerwono mi !


Witajcie Kochane,  chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować ostatnio moje dwa ulubione lakiery w odcieniach czerwieni. Moim zdaniem są to naprawdę prześliczne kolory, dość różniące się od siebie, ale wydaje mi się, że ładnie współgrające ze sobą. Postanowiłam dodatkowo jeszcze jakoś ozdobić te dwa palce, które pomalowałam jaśniejszym odcieniem, i w związku z tym zrobiłam na samych krańcach pazurków, cieniutkie czarne kreseczki. Mnie ten efekt szczerze powiedziawszy bardzo przypadł do gustu, poza tym ostatnio bardzo często wykonuje zdobienie tego typu, prze różnymi kolorkami, wydaje mi się, że wygląda to dosyć efektownie. A Wy jak uważacie ? Podoba Wam się coś takiego?  :-)










Do wykonania użyłam : 




oraz 




P.S. Modelką jest mamusia  :-)




Całuję z całych sił  oraz życzę Wam Szampańskiego Sylwestra oraz Szczęśliwego Nowego Roku!! ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz