Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 19 listopada 2013

Test lakieru do paznokci Astor "quick'n go!".

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z testem lakieru do paznokci, mam nadzieje, że będzie to dla Was przydatne :-) Zapraszam.


 A lakierem tym będzie...





Lakier do paznokci firmy Astor "Quick'n go" 45 sec, w kolorze nr 322.




Tak paznokcie wyglądają kilka godzin zaraz po pomalowaniu. Co mi się bardzo podoba w tym lakierze, to jego pędzelek, który jest bardzo gruby i szybciutko bez problemu możemy pomalować nasze paznokcie. Również krycie jest przyzwoite, już jedna warstwa wystarcza, ale ja z przyzwyczajenia zawsze daję dwie :-) 



lewa dłoń

prawa dłoń
Tak lakier wygląda w piątym dniu i muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! Pomijając drobne wytarcia czy bardzo delikatnie obłupanie, lakier jest w stanie idealnym. Nadal ładnie się błyszczy, a ja naprawdę często babram się w wodzie, sprzątam, robię pazurki innym, także lakier zdał test na mocną 5 ! Jestem zaskoczona, że mężczyzna tak dobrze trafił, ponieważ właśnie facet kupił mi ten lakier ;-D Bardzo się cieszę, że go mam i na pewno zakupię jeszcze nie jeden kolor, polecam!!!



Użyłam również pod spód odżywki z Eveline a  jako top coat użyłam utwardzacza z Wibo .



Cena lakieru to ok. 15zł,
pojemność to 8ml,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz