Translate

Szukaj na tym blogu

sobota, 16 listopada 2013

Tołpa Dermo Face - Sebio. *Recenzja*


Cześć Kochane! Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją żelu do mycia twarzy , a dokładnie żelu firmy Tołpa.  Mam nadzieję, że w jakiś sposób przyda Wam się ta recenzja, zapraszam :-)


O produkcie : 

Normalizujący żel do mycia twarzy, dokładnie oczyszcza, odświeża, usuwa nadmiar sebum. Przeznaczony do skóry wrażliwej, mieszanej, tłustej, z niedoskonałościami. 

Od producenta : 

Nasz dermokosmetyk usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Działa antybakteryjnie i zwęża pory, posiada fizjologiczne pH i nie wywołuje podrażnień . Pozostawia skórę dokładnie oczyszczoną, odświeżoną i matową. 




Skład : 






Moja opinia : 


Kupiłam go, ponieważ potrzebowałam czegoś na już, co nie jest drogie i co będzie się dobrze sprawowało. Powiem szczerze, że ten żel trochę mnie rozczarował, przy okazji  zniechęciłam się do Tołpy i boję się kupować innych produktów tej firmy, mimo że miałam kilka w planach.  Zawiodłam się na nim tym bardziej, że jest bardzo wysoko oceniony i sporo osób nim się zachwyca. Początkowo kiedy go stosowałam byłam zadowolona, jednak z czasem moja skóra zaczęła coraz bardziej odczuwać jego działanie, ponieważ używałam go regularnie rano i wieczorem (tak jak radzi nam producent) . Niestety po jakimś czasie po zastosowaniu tego żelu, moja skóra była koszmarnie napięta, tak strasznie wysuszona, że musiałam od razu użyć czegoś co ją nawilży, bo inaczej bym chyba umarła. Jednak nie poprzestałam po tym i używałam go dalej, co skończyło się tragicznie, a konkretnie czerwonymi plackami na całej twarzy, nawet przy oczach, pod łukiem brwiowym (mimo, że omijałam okolice oczu tak jak radzi producent). Były to brzydkie czerwone plamy, które cholernie piekły! Zdarzało mi się to wcześniej, ale te placki były małe i znikały zaraz, a ja używałam go dalej, niestety to co ten  żel zrobił z moją twarzą pewnego dnia, normalnie przeszedł samego siebie.  Podkreśliłam wcześniej słowo " wrażliwej" oraz "nie wywołuje podrażnień", ponieważ z tym nie mogę się zupełnie zgodzić. Jak wiadomo skóra tłusta jest gruba i wytrzymała, także taki  żel nie powinien jej tak podrażnić, ale występuje również skóra tłusta wrażliwa i ja uważam, że ten żel jest zbyt MOCNY i nie nadaje się dla wrażliwców! Zupełnie nie nadaje się również  do skóry mieszanej, gdyż może ją za bardzo przesuszyć. Muszę jednak przyznać, że oczyszcza i zbiera sebum świetnie, może nawet aż za bardzo. Niby posiada granulki złuszczające, o których dowiedziałam się teraz z internetu, zupełnie nie są wyczuwalne i gdyby nie recenzje innych dziewczyn, to w ogóle bym się o nich nie dowiedziała. 





Ma pomarańczowo-żółtawe zabarwienie, konsystencje żelu i bardzo charakterystyczny dla Tołpy, ale przyjemny zapach. Mam go ponad miesiąc i w opakowaniu jest go jeszcze około połowy, więc jest w miarę wydajny, chociaż podczas użytkowania miałam wrażenie, że szybko go ubywa. 



Cena : ok. 30zł/150ml.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz