Translate

Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 listopada 2013

Jesienne szalenstwo zakupowe, part.2 ;-)

Witajcie! Dzisiaj kolejna dawna jesiennych zakupów kosmetycznych . Nie jest ich wiele, ale ja wole robić mniejsze, a częstsze haule niż takie wieeelkie, bo połowa tych rzeczy by mi się rozeszła i zapomniałabym Wam pokazać :-) Także zapraszam Kochane na moje nowości, może coś podpatrzycie. 



 Na pierwszy ogień idą dwie szmineczki z Essence 



Pierwsza z nich ma odcień w  numerze 12 Sparkling Miracle, to  taki fioletowo - bordowy odcień z drobinkami brokatu. Ma baaardzo ładny zapach, zresztą jak wszystkie szminki tej serii, słodki, landrynkowy.






Na ustach, w świetle dziennych, prezentuje się tak :-) 





Druga natomiast jest w numerze 62 Rockin' Red , również z brokatem i również ma śliczny zapach. Na ustach daje baardzo delikatny kolor, co możecie same zobaczyć .




Cena : 8,99zł/sztuka.




Następnym zakupem jest zestaw świąteczny Palmer's -a , zrobiłam sobie sama prezent Mikołajkowy ;-D  A tak poważnie, to po prostu Pani zaproponowała mi ten zestaw, gdyż chciałam kupić dwa produkty tej firmy i cenowo wychodziłoby 10zł mniej niż za ten zestaw, a dodatkowo mamy tutaj krem do rąk,kolan,łokci, czy nawet można go używać do stóp. Oczywiście po zastanowieniu, zdecydowałam się na niego, ponieważ naprawdę jest to okazyjna cena, zwłaszcza, że Palmer's nie jest tanią firmą. 

 A w skład zestawu wchodzi : 




Ujędrniający krem do biustu, ma kremowo-żelową konsystencję, oczywiście kakaowy zapach, który mnie przypomina  bardziej piernik i co mogę już powiedzieć to, to że bardzo szybciutko się wchłania, momentalnie.

Cena regularna : 125g/  +/- 30zł.









Ujędrniający balsam z koenzymem Q10, ma pomagać w zapobieganiu i eliminowaniu rozstępów skóry - sprawdzimy . Przyjemny zapach, prawie taki sam jak tego kremu do biust, ale chyba mniej intensywny. 

Cena regularna : 315ml/ ok.30zł





Skoncentrowany krem do rąk, który może być stosowany również do kolan i łokci, ja chcę go też wypróbować do stóp. Ma zbitą konsystencje, żółty kolor, takie typowe masełko o zapachu piernika. 

Cena regularna : 60g/ ok. 10zł


Ja natomiast za cały zestaw zapłaciłam  64zł 99groszy. 


 Lady Speed Stick orchard i blossom, baardzo lubię te antyperspiranty, szkoda tylko, że ten nie jest akurat w żelu, bo takie wole, ale ten też jest ok, a ten zapach  ♥


Cena : 10,69zł







Ostatnim kosmetykiem jest lakier do paznokci z Kinetics Nail Colors, w odcieniu nr 12(chyba) Piano Piano.  Piękny brudny fiolet z domieszką zimnego błękitu 

Cena  : 14,99zł/15ml




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz