Translate

Szukaj na tym blogu

czwartek, 5 września 2013

Szybciutki haul + wyniki pierwszego rozdania z ForYourBeautyStyle!



Żel pod prysznic z "Yves Rocher" o zapachu ziarna kawy ! prze cu do wny zapach <3 na dodatek długo utrzymuje się na ciele, nie wysusza, super!

Cena: 8,90zł/200ml



"Familijny" szampon rumiankowy do każdego rodzaju włosów. Bardzo długo szukałam jakiegoś dobrego, niedrogiego szamponu rumiankowego i dziś będąc w Auchan przypomniałam sobie o nim, kiedy zobaczyłam go na półce ! Tani, a naprawdę dobry, ślicznie pachnący na dodatek .

Cena: 4,88zł/500ml



"Yves Rocher - pure system "oczyszczająca maseczka do twarzy (3 minutowa)


Cena: ok. 5zł/2x4ml







"Ziaja" głęboko odżywczy krem do stóp i rąk. Ja kupiłam go z myślą o stopach, Pani mi go bardzo polecała, a że bardzo lubię i cenie sobie Ziaje, to się zdecydowałam. Ma bardzo przyjemny zapach i dość tłustą konsystencję.

Cena: 5,20/50ml




"GARNIER - Hydra Adapt" - Cera normalna i sucha (mimo, że  mam mieszaną ,to zdecydowałam się na niego, ponieważ będę go tylko używała na noc bo potrzebuje porządnego nawilżenia), łagodzący lekki krem 24h nawilżenia. Zdecydowałam się na  jeden z nowych kremów Garniera, ponieważ w Biedronce kosztował on tylko 8zł z groszami, więc  takiej okazji nie mogłam przegapić! Zobaczymy jak się sprawdzi.

Cena : ok. 8zł/50ml



 
Próbki jakie dostałam podczas dzisiejszych zakupów.




UWAGA UWAGA! A TERAZ WYNIKI PIERWSZEGO ROZDANIA Z FOR YOUR BEAUTY STYLE!!!

 

 

 W moim losowaniu wyciągnęłam karteczkę z nickiem....




Zwycięzcą jest : Nefi Ka !!!


GRATULACJE!!



Proszę o jak najszybszy kontakt ze mną .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz