Translate

Szukaj na tym blogu

niedziela, 22 września 2013

"Cetaphil-emulsja so mycia" Recenzja.



 Kilka słów o Cetaphilu :


Cetaphil został wyprodukowany w Kanadzie, nie zawiera mydła, środków zapachowych, jest niekomedogenny. Ma biały, delikatnie perłowo- przeźroczysty kolor, baaardzo delikatny, ledwo wyczuwalny i bardzo przyjemny zapach.






 Od producenta :

"Cetaphil - Emulsja do mycia/Emulsja micelarna" - zalecana jako delikatny, niepowodujący podrażnień kosmetyk do codziennego mycia skóry wrażliwej. Może być używany do demakijażu , rekomendowany do pielęgnacji skóry uszkodzonej z powodu chorób dermatologicznych, jak również po zabiegach dermatologicznych. 

Skład : 



Jak radzi sobie z demakijażem??

*Aby zrobić demakijaż tym płynem, producent każe nam nanieść emulsje Cetaphil na skórę i delikatnie masować, bez użycia wody. Nadmiar zetrzeć delikatnie chusteczką lub wacikiem a  nasz makijaż powinien ładnie zmyć się.

Przyznaję, że tego sposobu nie wypróbowałam ani razu, Cetaphil kupiłam z myślą jako o żelu do  mycia buzi i właśnie w ten sposób go używałam. Natomiast kiedy po demakijażu jakimś innym płynem, na oczach zostało jeszcze troszkę tuszu czy kredki do oczu, to kiedy myłam twarz Cetaphilem, on niestety nie domywał tego makijażu, na następny dzień budziłam się z czarnymi plamami pod oczami. Wiem, że producent nie obiecywał nam, że przy użyciu wody ten makijaż zostanie zmyty, ale skoro miedzy innymi jest przeznaczony do demakijażu, to w ten sposób też powinien sobie z nim poradzić. Takie jest moje zdanie. 

Jak się sprawdza jako emulsja do mycia ??

Cetaphil jako emulsja do mycia naszej twarzy sprawdza się fantastycznie. Jest bardzo delikatny, jak obiecuje nam producent, rzeczywiście nie powoduje podrażnień. Można śmiało namydlić nim zamknięte oczy i je otworzyć, a on i tak nas nie podrażni.  Bardzo ładnie się rozprowadza po naszej buzi, potrzeba bardzo niewielką ilość aby dokładnie ją umyć , pieni się dobrze (pewnie za sprawą SLS). Oczyszcza naszą skórę bardzo dokładnie, twarz jest po nim złagodzona, wygładzona, dogłębnie oczyszczona, delikatna w dotyku jak i w wyglądzie. Wydaje mi się, że znacznie poprawił stan mojej skóry, po umyciu nim twarzy czułam, że jest ona super odświeżona i bardzo przyjemnie złagodzona!


Czy polecam? 

Zdecydowanie tak! Mimo, że nie jest to najtańszy produkt, to naprawdę warto. Starcza na dość długo przy codziennym stosowaniu (Mnie starczył na niecałe 3 miesiące). Naprawdę szczerze mogę go polecić każdemu, osobom z problemami skórnymi jak i bez, moim zdaniem nada się do skóry normalnej, suchej czy tłustej, ponieważ nie wysusza, a bardzo ładnie ją nawilża. Polecam!

Czy kupię ponownie??

Na razie chcę wypróbować coś innego, ale kiedyś wrócę do niego na pewno, podbił moje serce !




Cena: ok.40zł/250ml



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz