Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 14 sierpnia 2013

Pierwsze ROZDANIE for your beauty style! "Konkurs".

Ogólne informacje :

1. Organizatorem tego konkursu jestem ja sama i sponsorem nagród także ja.

2. Konkurs trwa od 14.08.2013 do 04.09.2013.

3. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone w ciągu 4 dni od zakończenia rozdania.

4. Jeśli w ciągu 2 dni od ogłoszenia wyników nie dostane adresu  zwycięzcy, będę niestety musiała wybrać inną osobę.

5. Każdy może wziąć udział w konkursie.

6. Nagrody są nowe, nie używane (jedynie róż z essence był użyty 1 raz!) .

7. Jako organizator konkursu zastrzegam sobie możliwość zmian w regulaminie. 

Warunki jakie trzeba  spełnić :

1. Warunkiem udziału w konkursie jest obserwowanie (publiczne) mojego bloga.

2. Trzeba polubić mnie na facebooku (znajduje się z prawej strony)

3.  Trzeba umieścić baner na swoim blogu.

4.  Notka informacyjna o moim rozdaniu na blogu lub facebooku.

5.  Dla zwiększenia szans wygranej - pozostaw komentarz pod którymś z postów.

6. Proszę o schemat w komentarzu pod tym postem : Obserwuję jako  ; lubię na fb jako; baner tak/nie ; notatka tak/nie ; komentarz tak/nie .

Do wygrania :

Płyn micelarny Pharmaceris

Róż do policzków w musie z Essence

Czarna kredka do oczu Diadem

Mgiełka do ciała o zapachu ogórka

Balsam do ciała Sensuelle firmy Avon 

Maska do włosów regenerująca firmy Celia

Dwie próbki kremu BB firmy Lirene 

  PRZEWIDUJE TAKŻE DODATKOWO NAGRODĘ NIESPODZIANKĘ!

ŻYCZĘ POWODZENIA I ZAPRASZAM!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz